Fler som gifter sig Nov -08 ???
Vi! 15/11-08 Norrköping
Vi! 15/11-08 Norrköping
Präst, kyrka, festlokal, musik till kyrkan och under middagen, toastmaster och DJ är bokat. Imorgon ska vi titta på kläder, provat en klänning som jag ska visa min mor o en kompis imorgon. Vi ska försöka få färdigt inbjudan snart då vi ska skicka ut i tre omgångar, nu feb/mars till utlandet och sen närmaste familjen och bästa vännerna i april/maj och sedan övriga i aug/sept.
Hur långt har ni kommit då?
Vi har bokat kyrka, präst, festlokal, musik till kyka och under kvällen, bokat toastmaster, hyrt kläder till honom, beställt min klänning, håller på med inbjudningar som ska skickas nästa vecka till utlandet, nästa gäng blir i maj till näsrmast släkt o vänner och sedan övrigt folk i augusti.
Polen och Tyskland. De från Polen har det inte så gott ställt så därför vill vi gärna skicka inbjudan redan nu...
Men jag är sån så jag vill ha kontroll och allt i ordning, skönt och ha bokat det mesta och slippa en massa press utan ha kul istället med festprogram etc sen i höst =)
Vilka städer gifter sig alla i?
Vi i Norrköping.
Hur ska ni fota er? Ute/inne? Tid?
Vi vill också fota ute men det blir ju lite problem i och med att det blir mörkt så fort. En fotograf v pratade med sa att vi måste fota vid 12 eller nått, och det kanske är lite väl tidigt eftersom vi ska ha vigseln vid 16.30.... Hur gör ni andra?