Fler som gifter sig Nov -08 ???
Eller är vi ensamma?
Eller är vi ensamma?
Vilka städer gifter sig alla i?
Vi i Norrköping.
Skövde gäller här.
Uddevalla
Idag köpte jag brudklänningen och skor =). Ska hämta den på måndag! Har fortfarande inte fått iväg inbjudningskorten till böllopet :S Borde få iväg dm snart...Sen har vi ändrat datum rån den 22/11 till den 8/11. Men nu är det spikat. Just nu väntar vi på prisförslag fån cateringen.
Oj va mycket stavfel det blev i mitt förra inlägg. Så går det när man skriver fortare än vad man tänker :D Tänkte bara tillägga att det var inbjudningskorten till Tyskland jag inte har fått iväg som jag borde..
Hur ska ni fota er? Ute/inne? Tid?
Inne hos fotograf o ev ute med en kompis som skall agera fotograf under vigseln/festen.
Kommer göra det innan vigseln hos fotografen
Vi vill också fota ute men det blir ju lite problem i och med att det blir mörkt så fort. En fotograf v pratade med sa att vi måste fota vid 12 eller nått, och det kanske är lite väl tidigt eftersom vi ska ha vigseln vid 16.30.... Hur gör ni andra?
15 /11 Vi är alltså 3 detta datum.
Gifter oss den 22 november !!!Drömmen vore utomlands på en strand men har två små barn som jag tycker är för små att flyga så långt...vill till Thailand...
Så vi får se hur det blir...antingen bara dom närmaste på finare middag eller hela släkten och massor av kompisar och fixar då maten själv...