• ohlala

Färgtema: Rött?

Är det ngn som skall ha rött som färgtema? Lite dekorationshjälp hade vart kul!

• Svar på tråden Färgtema: Rött?
  • Sommarliv

Vi har rött/svart/vitt som färger ...
    Har köpte svarta små ljushållare för värmeljus..

Vad för mer färger har ni?

• hummledummle

Vi kommer att ha vinrött, rosa, vitt..

• AnnaochHenrik
    Sommarliv skrev 2008-02-01 11:49:23 följande:
    Vi har rött/svart/vitt som färger ...
    Vi också! Vi ska ha röda servetter som vi viker som hjärtan, och röda ljus på borden. Funderade ett tag på röda dukar (oavsett färg blir dukarna lakan från IKEA), men sambon tyckte att det blev för mycket jul, så vi kör på vita dukar istället.
  • Thailand 08

mörkrött,vitt och lite silver

• Blondie77

jag kommer oxå ha rött....och hjärtan :) I mitt galleri finns bild på hur jag ska ha min dukning (servetter vikta till hjärtan), placeringskorten kommer dekoreras med röda hjärtan och gästerna får en giftbad i organza med röda hjärtan på :) Blommorna på borden blir vita skålar fyllda med grön mossa, röda rosor och pärlor, sedan kommer jag sprida röda rosenblad över den vita duken istället för en löpare.

lycka till :)

• ohlala

vi har vitt, rött, svart och kommer ha röda rosor, vit duk, flytljus, vanliga vita t-ljus i genomskinliga koppar (som vi skall dekorera med röda pärlor på ståltråd som vi virar runt ljuskoppen) och svarta blockljus. till soffan som är röd har jag sytt svart vita kuddar liksom till köket kommer vi ha en svart vit gardin.
    runt kakspaden kommer jag vira band i rött eller vitt.

• Lajsan
    Blondie77 skrev 2008-02-01 11:52:52 följande:
    jag kommer oxå ha rött....och hjärtan :) I mitt galleri finns bild på hur jag ska ha min dukning (servetter vikta till hjärtan), placeringskorten kommer dekoreras med röda hjärtan och gästerna får en giftbad i organza med röda hjärtan på :) Blommorna på borden blir vita skålar fyllda med grön mossa, röda rosor och pärlor, sedan kommer jag sprida röda rosenblad över den vita duken istället för en löpare.lycka till :)
    riktigt fin dukning! Ska också ha rött, funderar på att lägga vinröd sizoflor som löpare över vita dukar, men blir kanske svårt då med blommor på borden, svårt alltså. Sen servetten, hade tänkt ha med text på men var ska man lägga den fint då förrätten kommer stå framme när gästerna kommer så man kan inte ha den på tallriken, ja ja man har lite tid kvar...
  • Lajsan

blondie77
    när hade du tänkt lägga ut rosbladen? Så dom inte blir dåliga, eller ska du ha konstgjorda?

• Novemberbröllop08

Vi ska ha rött och guld som färgtema. Röda ljus, röda rosor, röda rosblad från IKEA på borden, guldkonfetti i form av hjärtan oxå på borden.

• Snart fru Nilsson

Jag har en liten fråga, ska ha vitt, rött och vinrött som tema. Grejen är den att vi har fixat ballonger som är hjärtformade och dom är b la rosa, undrar om det funkar eller skulle ni tycka det såg helt knasigt ut. :-S

Svar på tråden Färgtema: Rött?