Färgtema: Rött?
Är det ngn som skall ha rött som färgtema? Lite dekorationshjälp hade vart kul!
Är det ngn som skall ha rött som färgtema? Lite dekorationshjälp hade vart kul!
Mera rött... Vi ska ha Svart, Vinrött och inslag av silver.
Jag har lite små tips på både Dessutom kan ju gästerna ta en tugga om inte maten mättar.
Haha...halva texten försvann. :-O Tänkte säga att jag har lite små tips i mitt fotoalbum på små saker, tex röda äpplen som man gräver ur och sätter ett värmeljus i..billigt och återvinningsbart.
Jag ska ha rött och vitt, vita dukar, röda rosenblad och transparenta "kristaller" strös längs miten av borden , små ljuskoppar fylls med röd sand och röda värmeljus, transparenta skålar fyllda transparenta "gelekulor" och röda blommor. Jag kommer vika servetterna till hjärtan, bild finns i galleriet, det kommer oxå finnas menyer tryckt på rött papper i små hållare på borden och organzapåsar med favours vid varje dukning (finns bild på dom i galleriet)..bordsplaceringskorten är vita med ett rött glashjärta på och läggs på servetten, tror jag fått med allt nu :)
Vi ska ha samma färgtema Vinrött o svart iaf.
Min klänning är mörkröd o tärnornas svarta, sen går allt i mörkrött/vinrött o svart,
har hittan min klänning, men funderar på att beställa den från Usa, men hur går det till med tull och sånt? Jag ska göra vissa ändringar på den, den är axelbandslös men det ska jag åtgärda:P
Bild finns i mitt galleri. (den med rött på)
oj märkte att jag hade bara en klänning i mitt galleri så det var självklart vilken jag vill ha:)
Hejsan
Tänkte bara höra om jag kunde få lite hjälp innan jag vekligen ger upp.. Vi ska gifta oss i oktober...och jag har verkligen problem att bestämma färgtema.. Oktober är ju en höst månad, men vill inte ha orange och guls o.s.v Jag har varit inne på rött, grönt och nu lila.. Tror ni det ser dumt ut med Svart/lila/vit?
/Elin
Zsarah: Det var en OTRLIGT vacker klänning! Vart har du hittat den?? Det är nåt sånt jag letar efter också...
Mörklila, typ aubergine är ju en fantastisk höstfärg! Jag tycker att det är fint att ha olika nyanser av en färg också... t.ex. från ljuslila till aubergine.
Miss Elin skrev 2008-04-11 11:02:54 följande: