Inlägg från: JoDee |Visa alla inlägg
  • JoDee

Färgtema: Rött?

Mera rött... Vi ska ha Svart, Vinrött och inslag av silver.
    Jag har lite små tips på både Dessutom kan ju gästerna ta en tugga om inte maten mättar.

• JoDee

Haha...halva texten försvann. :-O Tänkte säga att jag har lite små tips i mitt fotoalbum på små saker, tex röda äpplen som man gräver ur och sätter ett värmeljus i..billigt och återvinningsbart.

• JoDee
    pallesj skrev 2008-04-10 11:36:57 följande:
    Vi ska ha samma färgtema Vinrött o svart iaf. Min klänning är mörkröd o tärnornas svarta, sen går allt i mörkrött/vinrött o svart,
    Härligt med en till likasinnad. Då får vi nog allt se till att tipsa varandra under vägen.
  • JoDee
    pallesj skrev 2008-04-12 12:17:02 följande:
    Tycker ag hihi. Hur långt har ni kommit då??
    Oj...hur långt?!

I den här djungeln finns det ju oändligt med vackra saker.
    Men visst jag har kommit en bit iaf.

Vigseln är borgerlig men personligt utformad, egna löften och lite annat vigselförrättaren säger.
    Dessutom utomhus på alla hjärtans dag. Så det blir nog Kallt!

Festlokalen är bokad, 1000:- för hela helgen. Ca 200m från vårt hus.

E-bay har verkligen blivit en trogen vän. Hittat i princip det mesta till festen och kläder.
    Det blir plast tallrikar, eftersom alla lokaler har vitt porslin vilket vi inte vill ha.

Köper maten pö som pö, karré, fläskfilé, löjrom sånt som kan frysas.

Det är en del av allt jag hunnit med.

Hur går det själv?
  • JoDee
    ingenjörsbruden skrev 2008-04-17 09:24:50 följande:
    Oj va du är ute i god tid med maten!!! En tanke bara....har du kollat upp hur länge fläskkött klarar sig i frysen?! Vill det sig illa så härsknar fettet o köttet smakar inte gott......
    Hehe...jo givetvis...ska inte börja köpa kött förrän tidigast 6 mån innan bröllopet. Fläskkött ännu senare, max 4 mån.
    Men löjrom, hjortron och andra bär håller sig lääänge. Ska plocka hjortron och blåbär till hösten, samt löjrom köper jag då.

Jag skrev inte att jag redan köpt.

Tur dock att du hajjade till.
Svar på tråden Färgtema: Rött?