• emmalottan

Diamanter till dukning

www.yourweddingcompany.com

bästa sidan för att hitta diamanter 2500st för 11,95us$ eller 16,95us$ beroende på storlek. står att dem inte fraktar till sverige, men mejla dem så ordnar dem det, mina är på väg hit från usa!

• emmalottan

angelila.

Nej inte farligt dyr frakt, jag beställde två påsar pärlor och en rulle med pärlband och betalade sammanlagt 400 svenska kronor för allt, inkl. frakt, inte så farligt.!

• emmalottan

äntligen är det min tur.

fick du inte beställa från weddingcompany??

• emmalottan

okej, så konstigt att dem bara skcikar vissa grejer?!
    hoppas du får hem det du vill ha i alla fall, när gifter ni er??

• emmalottan

åh sicket trevligt datum! vi gifter oss 24maj.
    skulle varti till hösten först men så fanns lokalen bara ledig detta datumet så vi övervägde och bestämde oss för att lägga på ett kol ;)

• emmalottan

hehe jaa eller hur!! vi var och kollade på lokalen i fredags första gången! ah det var så roligt, allt känns mer å mer verkligt hela tiden, för varje delmål som nås ;)

har no kommit långt i planeringen??

• emmalottan

äntligen är det min tur
    oj två dagar, sicken fest! förstår att det är mycket då, jag tycker det är mycket med en dag!!

vi ska ha diamanter och vita rosbollar på borden, och vita blockljus som vi dekorerar med pärlbanden från weddincompany, så temat är väl att det ska gnistra, allt ska gå i vitt å champagne.
    jag tycker det är svårt att hålla sig till ett tema för det finns såå mycket fint, man vill ha allt!!

• emmalottan

limegrön
    nej inte fått dem än men antar att dem kommer i denna eller nästa vecka, är jättespänd på hur dem ser ut! hoppas verkligen dem gnistrar lite i alla fall! ser ju ut lite så på bilden,, inte så dyra i alla fall! 5000st för 300kr ungefär ;)

• emmalottan

bättre jag skickar några av mina billiga till dig så slipper du bli av med nån av dina som kostar lite mer! skickar dessutom med gratis porto!
    skicka adressen till min mail: emmalottan@hotmail.com så skickar jag över så fort dem kommit!

jag tänkte ta rund oasis och sticka ner rosor i den å lägga bollen på nån kruka/skål/kopp av något slag. kanske ha lite pärlor i blommorna. vad är det för nåra du ska ha??
    nyfiken!!

• emmalottan

klart att vi gör!! så fort vi jämfört!!

• emmalottan

har inte fått mina diamanter än;(
    väntar å väntar

• emmalottan

diamanterna från wedshop är rätt dyra!
    billigare att köra från usa, 5000st i olika storlekar för ca 3-400kr ;)
    jag har beställt från myweddingcompany.com.
    har iofs inte fått hem dem än men hoppas dem kommer snart!

• emmalottan

å nu vet jag att mina diamanter befinner sig i kanada! vad gör dem där?? att det skall vara så svårt att få dem hitskickade,, fortsätter min väntan.

• emmalottan

det hade varit schysst! då får alla svar på sina frågor..
    Ja mitt paket är verkligen ute på vift, å det är bara två månader kvar till mitt bröllop. suck

• emmalottan

ah vad bra!! skall bli kul å se hur stor skillnad det är,,,

• emmalottan

åh vad bra att ni fick jämfört! kändes bra.. å jag väntar fortfarande på mina diamanter som är ute och far.
    tydligen tillbaka där dem började för över en månad sedan ;/
    suck,,,

• emmalottan

ni som skall beställa, tänk på att göra det i god tid, det kan gå som för mig, att det ta en vääldans tid att få hem dem.

• emmalottan

å du kan väl säga till när ni fått era grejer, jag har fortfarande inte fått mina, men hon skulle skicka en omgång till. dem har antagligen kommit bort någonstans på vägen ;/
    så typiskt..! här går man och kollar brevlådan varje dag i hopp om att det ligger något litet paket från usa. hehe...
    attsingen.

• emmalottan

åh nu kom äntligen mina diamanter!! dem var kanonfina!!
    och verkligen prisvärda. det långa pärlbandet på rullen var också toppen! den rullen räcker lätt till 20st blockljus och då snurrar jag det måånga varv! längtar till 24maj!!

Svar på tråden Diamanter till dukning