Diamanter till dukning
Jag har fått mina!!!
1 påse av varje storlek... Totalt 5 000 st små diamanter!
Jag har fått mina!!!
1 påse av varje storlek... Totalt 5 000 st små diamanter!
Hej igen! Ja, de gnistrar jättefint! Har lagt in en bild i mitt galleri. har även bild från deras hemsida där och de gör sig mer rättvisa på deras bild, min är lite mörk... de är gjorda i plast men det syns inte på dem. Jag är SUPERNÖJD!
Det tog ungefär en och en halv vecka att få hem dem och jag tror att de kostade ungefär 450-500 kronor inkl tull och frakt och postens avgifter... kommer inte ihåg exakt.
Vi ska ha 60 gäster och kommer att sitta vid ett vanligt rakt honörsbord och vid runda bord. Ska ha diamanterna mest i mitten av borden. Jag tror lätt att det kan räcka till mer platser än så. Det beror helt på hur tjockt de ska ligga och vad man ska ha mer på borden...
det finns jättebilligt tyg på IKEA som skulle funka bra! Bara 7 kr/ meter och det går ju att dela på längden så det räcker längre www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80080941
Äntligen är det min tur: Om du vill kan jag skicka några av mina USA diamanter till dig för jämförelse. Stackars emmalottans paket är visst ute på vift.
Jag har ju haft mina ett tag men har inte tänkt på det tidigare... Sorry
Hej... miinimonstret här. har en liten bekännelse att göra... Det körde ihop sig helt galet mycket igår och hann därför inte få iväg de små diamanterna till Äntligen är det min tur Sorry!
Jag skickar dem till henne idag så fårvii förhoppningsvis snart ett svar på hur mycket som skiljer
Tack för din utförliga analys!! Vad roligt att få se bilderna och höra att jag har köpt "rätt" diamanter Skulle kanske haft en påse till av de stora...