Inlägg från: Tutik och Prasart |Visa alla inlägg
  • Tutik och Prasart

Diamanter till dukning

jag hittade gröna som jag skulle vilja haft.
    Men när jag ska beställa där så låser det sig hela tiden för mig...
    och när jag väll ha fått det i korogen och jag vill betala så vill inte min sida mer.
    står bara sidan hittas inte.
    Snyfft.
    www.yourweddingcompany.com

• Tutik och Prasart

Om det är någon som ska beställa från den där amrikanska sidan kan ni inte höra av er till mig då så kanse vi kan beställa ihop.
    För det vill inte fungera för mig.
    suck.

• Tutik och Prasart

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-20 19:41:44 följande:

TRUMVIRVEL......... Här kommer svaret alla väntat på I mitt galleri finns det 4 bilder. Inte den bästa kvaliteten men ändå... Den stora diamanten e dom jag har som är 9 cm i diameter.De vänstra små är dom från wedshopDe högra är från usa i plastBild nr 4 i ordningen är närbild på stl. Den vänstra är från wedshop. Ligger mellan de två andra i stl.Sanningen är, det är klart det glittrar lite mer om Swarowskikristallerna. Men inte så mycket. Jämför man pris, kvalitet och glitter är usa diamanterna heeelt klart mycket mer prisvärda.Men dom små är väääldigt små. Så ja kommer nog satsa lite mer på de lite större. TACK miinimonster för leveransen. MYCKET uppskattat. NU ska jag beställa mina
    Dom var ju jätte fina.
    Jag har letat som en galning bland svenska sajter men inte hittat någon bra.
    Och jag kan fort farande inte köpa från den amrikanska sidan och då har jag provat 3 olika datorer. suckar
    Får väll vänta och köpa till någon av er kanske vill sälja era.
  • Tutik och Prasart

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-20 22:06:31 följande:

Det verkar ju konstigt. Har du provat att maila in din beställning? Det finkar nog. Så kommer jag göra tror jag. Då får man ju svar direkt också. Tutik och Prasart skrev 2008-03-20 21:55:12 följande:
    Det har jag ju inte provat det måste jag nog göra i stället.
    tack för tipset
  • Tutik och Prasart

Om det var mig du menade så bor jag i Växjö.
    Om ni ska bestäla så skulle jag vilja ha

Jewel-Toned Confetti Table Diamonds Emerald green
    Large Acrylic Crystal Diamond Confetti

• Tutik och Prasart

Jo tyvärr det gör ju det. Men jag hittar ingen sida där det finns många här i sverige... suck

• Tutik och Prasart

På cchobby.
    Säljer de oxå men det är ju inte lika dana precis men det är lite anorlunda.
    det är sådan där som man kan klistra fast på saker.

• Tutik och Prasart

Ja tack det vill jag.
    Det glömmde jag att skriva.

Äntligen är det min tur skrev 2008-03-21 13:06:57 följande:

Vill du ha en påse av varje?Tutik och Prasart skrev 2008-03-21 12:27:53 följande:
  • Tutik och Prasart

Det var ju synd. =(
    Äntligen är det min tur skrev 2008-04-13 22:15:15 följande:

Mina har kommit nu!!!! Såååå bra o fina. Men det är lite grejjer som är missade... Bla, Tutik dina gröna diamanter. Ville bara säga att era grejer ska skickas till er snart . Jag har ju legat hemma i migrän i mer än en vecka nu. Ska fixa det så snart jag orkar.
Svar på tråden Diamanter till dukning