Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

Diamanter till dukning

Tja sådäär. Just nu har jag lite panik över inbjudningarna som ska ut...
    Vi ska ju ha 2 dagar så det är typ dubbel planering så...
    Gå in på min sida så står en del vad som e klart... Det e lite till som e gjort som jag inte hunnit/glömt skriva...

HAr ni genomgående diamanttema eller?

Jag kompå en idee´!!!
    Om det är ok för dig alltså
    Kan jag skicka en av de äkta swarowsikristallerna till dig. Så får du jämföra... Jag betalade ju 1000:- för ca 1000 st!!! Lite skillnad i pris.

Så får alla som undrar ett svar!

Va e det för rosbollar ni ska ha på borden?? Tycker dukningen låter lite som vår

emmalottan skrev 2008-02-19 11:54:32 följande:
    limegrönnej inte fått dem än men antar att dem kommer i denna eller nästa vecka, är jättespänd på hur dem ser ut! hoppas verkligen dem gnistrar lite i alla fall! ser ju ut lite så på bilden,, inte så dyra i alla fall! 5000st för 300kr ungefär ;)

Ja det är ju sant

Vi ska ha bollar på en pinne upp i luften liksom...
    Önskar vi hade råd med äkta blommor men det blir plastblomsbollar som jag ska spraymåla i vit o rosa (vårt färgtema)
    Ville först att de skulle hänga från taket över alla bord. Men det får man inte i den lokalen vi ska vara i.

Jag skickar ett mail till dig....

Japp!!!

Nu väntar vi bara med spänning på emmalottans leverans. O sen en leverans till mig

Ska bli spännande tycker jag!

Vill ju veta hur det går????
    Har du fått hem några diamanter än?

NYFIKEN!!

emmalottan skrev 2008-02-20 19:09:18 följande:
    klart att vi gör!! så fort vi jämfört!!

Hur såg dom ut då? Gnistrar dom? Är det glas eller plast?
    Bild...???

miinimonster skrev 2008-03-02 09:33:13 följande:
    Jag har fått mina!!! 1 påse av varje storlek... Totalt 5 000 st små diamanter!

Det där ser ju jättebra ut. Ofta så kan ju bilder på hemsidor va lite missvisande så det är bra o se dom från vanliga bilder ibland.

Då ska jag ta o beställa också...

Tack. Jag har redan köpt 10 påasr där men dom är så små o dyyra.

mooogn skrev 2008-03-02 14:10:00 följande:
    Här finns det också:www.wedshop.se/

Sånna har jag köpt 60 st av. Dom är 9 cm i diameter.

Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 08:37:52 följande:

Om någon känner till varuhuset "Hedlandet" som ligger i närheten av Strängnäs så finns där knytnävs-stora diamanter, i glas, för 49:-/st.Jättehäftiga!!!

Jag har alla stl. hemma. Den största är 9 cm. Snygga.
    Ja tack, jag tror också det kommer bli snyggt faktskt. Med lite blandat stora o små diamaneter...
    Lovar att det kommer bilder i galleriet sen. Det är ju bara 5 månader kvar...

Lady o Lufsen skrev 2008-03-03 21:50:23 följande:

Är 9cm dom största? På det varuhuset fanns det tre olika storlekar men jag tittade inte sååå noga så att jag kan ta gift på att den största var 9cm...Gud vad häftig din dukning kommer att bli- du måste lägga ut bilder här sen!!!!!Äntligen är det min tur skrev 2008-03-03 21:43:27 följande:
Svar på tråden Diamanter till dukning