• hope78

kuvert avg?

har hittat drömstället att ha våran bröllops fest på och nu undrar vi om vi har fått bra pris.
    vi är erbjuden grill buffe.m.kock inkl dryck till maten kaffe m avec hyra av resturang, personal, dukning/dekoration mm vi ska bara komma med förslag ang färg tema mm så ordnar dom allt.Dock ej musik.650kr per kuvert är det ett bra pris lr?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 23:02
    ja det är priset vi ska betala...inte gästerna...

• Svar på tråden kuvert avg?
  • Eskilstunabrud

Vi betalar 900 kr per kuvert och då ingår inte dryck... Men som markusofrida skrev så är det värt det extra, festen är på vårt drömställe...

• hope78

tack för svaren,tyckte först att det lät dyrt men sen när man tänker på hur mkt tid man kommer att lägga ner på planering till festen och att köpa in alla dekorationer mm så är det skönt att slippa det. Skönt att bara komma dit och allt är ordnat

• No1Hitman

Vi betalar ca 150Kr med dryck p.p ca 10000 för 70p

• Snart fru Nilsson

Vi ska ha 300 för vuxen och 100 för barn upp till 12 år.

• lycklig78

Det är ett jättebra pris. Vårat kuvert går på 1000:-/pers

• snippy 19juli

ni måste skämta!!!!!! har ni inte råd med ett pampigt bröllop tycker jag ni ska tänka om och kanske välja en billigare variant. jag skulle skämmas att bjuda mina gäster på VÅRAT bröllop, och sen ska dom få betala flera hundra kronor för det. pinsamt!!!!!!!!!!!

• matteve

Tycker att det är ett bra pris! Hahaha, det blev en del missuppfattningar ändå!

• Utomlands 2008

snippy 19juli skrev 2008-02-04 01:01:51 följande:

ni måste skämta!!!!!! har ni inte råd med ett pampigt bröllop tycker jag ni ska tänka om och kanske välja en billigare variant. jag skulle skämmas att bjuda mina gäster på VÅRAT bröllop, och sen ska dom få betala flera hundra kronor för det. pinsamt!!!!!!!!!!!
    Du kanske ska läsa lite noggrannare innan du går i taket...
  • jennysnartfru

Är detta i Stockholm? 650 låter som ett superbra pris, kör på det om ni har råd.
    Får man fråga vad stället heter?

• jennysnartfru

Vi betalar 1100kr/kuvert eller /gäst

• 26juli2008

Vi trodde det skulle bli ca 550kr per kuvert plus dryck, men priset på oxfile har gått upp så det blev 600 plus dryck.. tyckte det var dyrt, men det är ju rätt billigt så nu blev jag glad Vi håller ju förstås till på landet så det är kanske därför det är billigare!

Svar på tråden kuvert avg?