Inlägg från: niklasbivandefru |Visa alla inlägg
  • niklasbivandefru

5 juli 2008

5 juli kl 16,30 tveta kyrka södertälje
    Klart:
    Kyrka
    Lokal
    Vår övernattning
    Gäst övernattning
    Bröllops resa
    Brudföljet
    Mat
    Foto

Nästan klart
    Inbjudan
    Tårta
    frisyr
    skor
    transport gäster
    transport för oss
    hans kläder
    vigselring

kvar
    resten.........

• niklasbivandefru

Fick hem et prov på våra inbjudningar i fredags, såg mycket bra ut, nu e dom på tryckeri och vi väntar med spänning på att se hur dom ser ut, sen är de inte mycket kvar!! var o köpte hårspännen till mina tärnor i lördags. Jo vi va och fick prisuppgift på tårta ca 80 bitar för 2000:- tycker ja va helt galet bra:)

• niklasbivandefru

det heter wedding cakes ligger i grusåsen (plattan) vid kolgrillen...

• niklasbivandefru

Vill ha en i 4 våningar och överst är det en låda som de faller ut jordgubbar ur.

• niklasbivandefru

På lördag ska vi titta på ring åt mig :), titta på förslag hos floristen och han som ska göra tårtan och kolla på skor åt mig. På onsdag är det dax för besöka fotografen och catering firman :), kom på idag att de skulle va lite sött om det låg ett choklad hjärta med en fiskekrok i till varje gäst så de har jag styrt upp idag me (förklarar kroken senare)

• niklasbivandefru

Nej va trist!! vi ska titta på två hjärtan, vi köpte våra förlovningsringar där o jag tycker dom e mycket bra där,
    dom har ju oxå egen tillverkning. Blommor blir det nog från Trosa har fått toppen priser därifrån!! och hon är jätte duktig, vet inte om vi har fått ett special pris för min m2b känner dom lite....!

Svar på tråden 5 juli 2008