Ni som ska ha Tema bröllop...
Vad ska ni ha för tema ?? Många som tar medeltidtema har jag förstått ( har själv vart på ett sådant,väldigt vackert ) men finns det andra som valt något annat ?Ni kan väl berätta så intressant att höra
Vad ska ni ha för tema ?? Många som tar medeltidtema har jag förstått ( har själv vart på ett sådant,väldigt vackert ) men finns det andra som valt något annat ?Ni kan väl berätta så intressant att höra
vi tänkte ha det men så hittade jag ett annat stycke som vi ska ha istället när vi går fram (ska vara utomhus)
men jag ska ha en ljuslila klänning som påminner om fionas och det finns en ganska stor risk att vi bland annat kommer att ha en drake på vår tårta som ser ut som hon i shrek
Marsaphir Marlean skrev 2008-03-14 10:05:08 följande:
törnrosa, men vet inte hur man skulle kunna få det till ett tema:)
vad kul
Vår präst började prata om den egentligen omöjliga kärleken mellan draken och åsnan i vigseltalet, dom som inte sett filmen såg ut som frågetecken och trodde prästen blivit galen och dom andra tisslade om vem som var vem av oss
(jag fick vara draken )
jag och min livande man hade faktikst tänkt välja "maskerad"tema .. cooolt =) vi hade tänkt klä mig med brudklänning och en sån där vit vacker mask för ögonen. han hade vi tänkt klä till zorro eller piraten i pirates of the karabien ;P
Bruden sover genom bröllopet?
Skönheten och odjuret finns ju men det är väl rätt grymt att kalla mannen ett "odjur"?