Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

När ÄR påsken i år förresten??? Någon som kan det på rak arm... (jag tänker nämligen försöka boka in mig på sååå mkt jag kan på jobbet då. Bryr mig inte så mkt om påskhelgen och det är GOA pengar )

• Anja 19 juli 2008

Jahaja... säger mig INGENTING... fniss men ok, söder om stockholm *asg*

Säg några andra områden runt s-holm, blir riktigt irriterad över att ej kunna komma på var svågern bor... Kan det varit tumba? Nääää det är väl slum? Eller?

• Anja 19 juli 2008

Oj ganska tidig påsk alltså! För något år sen var påsken sent i april. Jag kan aldrig hålla koll på vad som avgör när påsken kommer...

• Anja 19 juli 2008

Haha näää det behövs inte... känner några stycken i Huddinge oxå så det ska nog ordna sig om det blir Stockholm... Bor förstås gärna hos dig KKC för det är ju er jag kommer för att träffa...

hade ju känts lite dumt att bara sova över hos vänner man ej träffat på åratal och sen, tack och hej lixom

• Anja 19 juli 2008

Hehe om Hedebris, Anettan och Englali oxå kan dessa datum så lutar nog mkt åt köpenhamn skoja bara, fniss.. fniss...

• Anja 19 juli 2008

Eller nej, menade inte Englali, hon är ju inte från skåne... vem tänker jag på... är det bellanote som oxå är från Skåne? Är jag helt snurrig!!!???

• Anja 19 juli 2008

Meeeeen vem är det mer som är från Skåne!!?? Jag VET att det är NÅGON!

mitt minne suger... det är bara så

• Anja 19 juli 2008

ja, då ÄR det väl ingen mer då... Hmmm så skumt! Det var jag nästan säker på!

Anne räknade jag ju inte ens med, henne har jag ju träffat, haha så henne kunde jag ju knappast glömma *asg* (hon har nog plats för folk oxå, haha, de har ju flyttat t hus m tre våningar MITT i centrala lund, *fräser avundsjukt* )

• Anja 19 juli 2008

Det hade faktiskt varit ännu bättre för min del, då kan vi ha Emils kalas när det var tänkt från början, + att jag hinner få lön. Jag får ju lön den 15:e

Så GÄRNA för mig!!!

Mycket gärna faktiskt!

• Anja 19 juli 2008

Jaha Steffi det var du!!!

haha

Jag fattade itne alls vem sjutton det var som helt plötsligt hette sommarbrud 080802

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!