• KKC

Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

Men då säger vi ett datum i sthlm och så får de som kan och vill komma, om ingen kan så blir det bara du och jag Pumpin

Sedan så får ni som vill ses någon annanstans bestämma ett datum och annan plats. Jag tror inte jag kommer att ha råd att åka någon annanstans men bestäm ni så får jag se när det närmar sig...

Så vad sägs om 29/3 eller 5/4 (lördagar båda två)

• KKC

verkar bara bli du och jag i sthlem iaf pumpkin... och kanske anettan va? men det blir skit kul även om vi inte får träffa alla andra brudar

• KKC

Vad säger ni, ska vi bestämma 5/4? Det passade väl dig lite bättre pumpkin eller hur var det?

Fler som hakar på?

Träff i Stockholm, lördag 29/3
    KKC
    Pumpkin
    snitte

Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte

• KKC

självklart!! vart bor du? blir en träff i sthlm och sedan ser det ut att bli en i skåne nånstans med.
    själv har jag inte råd att åka nånstans så det blir sthlm för mig... vissa åker nog på båda om jag fattat rätt...

änsålänge håller vi på bestämma ett datum...

• KKC

men dåså! själv bor jag i hässelby skriv upp dig på sthlm träffen, vilken dag passar dig bäst?
    tips på aktivitet?

• KKC

Nå, vad ska vi hitta på för skoj då??

Träff i Stockholm, lördag 5/4
    KKC
    Pumpkin
    Snitte
    Sommarbrud 080802
    Sommarliv?

• KKC

Ja vi 10 låter väl bra, då öppnar nog de flesta affärer.

Vart bor du snitte?

• KKC

Självklart! Vårt möte med silversmeden blev inställt pga sjuka barn så jag behöver få lite inspiration

• KKC

Nu ser det ut som om jag kan vara med hela dagen Kanske att jag måste dra tidigare på kvällen men det får vi se imorn.

När var det vi skulle ses? Centralen va?
    (alltså hänger jag med till förorten )

• KKC

skulle vi inte till täby c?

9.45 blir nog lite tidigt, då måste jag gå hemifrån 9 + att jag ska lämna iväg caisa innan och hon vaknar tidigast 8... (fick för mig att vi sa en senare tid..) kanske får återgå till att ses vid lunch ändå... när tror ni att ni är tillbaka i stan? 11,30? tidigare? senare?

attans då

• KKC

Nä men åk ni dit så ses vi i stan senare (eller har ni tänkt hänga där länge?)

• KKC

Nä men åk ni, jag har egentligen inget behov av att titta i en underklädesbutik innan jag har fått min klänning i maj, först då vet jag vad som passar under...
    Jag åker in till 11.30 tiden och strosar runt lite så ringer ni när ni är i stan så ses vi då.
    Låter det OK?

• KKC

Jag vill ju inte "förstöra" bara för att jag inte kan vara inne till 10...
    Ni gör som ni vill! Båda är OK för mig!
    Får se vad Snitte vill?

Jag kan nog vara inne tidigast 10,30-11...

Blir det bara vi tre? Var väl fler som skulle med?? Sommarbrud?

• KKC

OK!
    Jag är bara inne här fram till ca 15.30 så vi kan ju smsas senare ikväll ifall det inte är bestämt innan...

• KKC

nu är allt klart med barnvakt så jag är inne i stan vid 10.30-11 tiden
    ringer dig pumpkin när jag är på väg så får vi se vart ni är..

sov gott så ses vi imorn!

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!