• Anettan73

Sommarbröllop 2008 - Vårträff!

Ja jag e med... Men jag har ju inte kollat mitt schema ordentligt. Men slutet av april skulle d nog kunna gå...

• Anettan73

Okej en skåne träff med...

Nytt schema fick jag

Börjar den 1 April. Vilket skämt!!!

• Anettan73
    Flamora skrev 2008-03-02 12:58:18 följande:
    När tar vi Skåneträffen då?
    Bra fråga...
  • Anettan73

Kan först nästa helg. Tobbe m barn kommer på lör eller sön..

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-02 16:16:49 följande:

Ja men ska vi säga helgen efter denna då??? Alltså den 15-16 mars?? Tror inte jag jobbar då men jag är inte hundra!
    Vilken helg som helst nu i Mars. Bara inte nästa...

Sen är det nästa bry...

Vart då????
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-03 14:04:46 följande:

Jag går supergärna ut och äter i Lund en fredag eller lördagkväll eller att vi kör en heldag... typ går på fik, sen kollar brudbutiker och sen går ut och äter men då kanske bäst i malmö?Har förvisso inte såååå gott om pengar men jag skulle ju bland annat vilja ta mig till palm design och så den där andra butiken som någon rekommenderade att köpa herrskor i för 500 kr. Vem var det och vilken butik var det? Någon som känner igen sig?Vore ju supermysigt att gå och brudshoppa/fönstershoppa med andra lika galna bridezillas och sen äta en riktigt god middag någonstans! Vad sägs...Jag skulle gärna ta det snarast möjligt! Gärna efter den 15:e för då får jag lön *asg* just nu är jag LUSPANK.Nästa helg är det ju den 15-16 så det borde funka för mig!Lördag den 15:e!! Vad sägs?
    Jag känner igen mig med 600 för herrskor på stiliga högtidskläder i Malmö. Och palm design i Malmö
  • Anettan73

Hur blir det med skåneträffen då????

Vissa har ju smygträff ju

• Anettan73

Jag börjar jobba nu den förste... Jobbar helgen den 5 o 6...
    Ledig nästa...

• Anettan73

Ja vi tar den så ska jag se om jag kan byta om det är en jobbe helg... Dom får fan ställa upp någon gång... Jag ställer alltid upp till 100% på jobbet men tyvärr så fungerar det inte så med andra;-(

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 09:59:08 följande:

Perfekt... it´s a date Hur många kan lördagen den 26:e april! Salladslunch för mig, någonstans... förslag????Kom igen nu!! Skriv upp er nu alla skånebrudar (och andra som vill komma) Lund eller Malmö eller vad? Jag tvivlar tyvärr på att jag har råd m Köpenhamn för min lön i april, *asg* jag får ut 5.400 kr
    Jippie!!!

Mig spelar det ingen roll... Kan vilken som...

Men jag håller mig gärna i Sverige faktiskt.
  • Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 11:02:10 följande:

smart... grand hotell kanske Jag har alltid velat prova deras buffé Den ska vara maffig!
    Ja det kan vi göra... Så vet jag hur den är när det är på riktigt
  • Anettan73

Hoppas att ni får en trevlig dag tjejer... Själv e jag på jobbet...

Missar 2 handbollsmatcher idag.. Sonen ska spela båda matcherna men jag får vara på jobb o reta mig istället...

Svar på tråden Sommarbröllop 2008 - Vårträff!