Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

4 oktober 2008

Aha okej

Det tror jag det kan bli. De flesta killarna är snygga i uniform

Vi har lite funderingar på att ta hallon/choklad tårta EFtersom jag älskar hallon och han choklad *skrattar*

Hur många våningar ska ni ha?

Pingi : Aha okej Jag tror vi ska ha 2 våningar bara. Ja jag tycker det låter som en god blandning men det återstår o se.. Antingen blir det hallon eller passion

Mct : Ska du göra din själv? Hade jag kunnat göra det bra så hade jag nog gjort det men mina tårtor ser nästan alltid ut som lutande tornet i piza *s*

mct: Gud nu blev jag sotis på dig *skrattar*
    Som sagt mina tårtor liknar lutande tornet *Skrattar* Jag älskar att baka i övrigt men just tårtor blir inte bra

Ja det är nog smartast och göra en prov först

Jag har bokat kyrka,lokal, Köpt klänning snart färdig med inbjudningarna

men jag står bara still angående ringen :-8 lite jobbigt faktiskt.. Men men..

Jag har varit hos en. Och där fastna jag för en ring direkt.. men nackdelen är den att jag vet inte.. *Skrattar* jag vill allra helst ha en enkel ring utan en massa "blingbling" men de hade ingen sådan.. Utan en med 5 stenar. Som jag hittade mycket billigare på nätet men så är jag för rädd för att beställa

Ja jag får se Just nu så känns det att jag lägger det på is ett tag. Har blivit FÖR mycket planerande *skrattar*

Aha typsiktt *S* Vi bor i södra delen av sverige

Tänkte kolla på Albrektsguld.. De brukar vara billigare än Guldfynd m m

Mct : Haha jag står kvar på samma ställe *S* Har bara köpt in väska och underkläder *asg'

Visste ni att vi har valt en perfekt dag för bröllop??

Fick höra det av han som sålde klänningen att den helgen är det alltid fint väder. Likaså har jag pratat med två kompisar som är väldigt intresserade av väder som säger samma sak Så det verkar som om det kommer att vara fint väder *Whiiiee*

Ska till Ullared och Ge-Kås om två veckor. Lär köpa en hel del saker till tillbröllopet

Har precis köpt dekorationer till bröllopet nu så det behövs bara små saker.

Har dock tagit en liten paus ifrån allt planerande känner att det blivit mycket.

Haha Jag säger detsamma

Vi ska skicka ut våra i slutet av maj/början av juni. Och osa den 31 Augusti

Jag har köpt :
    Dukar, näbbklänning, tvål, Servetter,Bh Skulle köpt lakan men hitta inga blå

Man kan hitta hur mycket som helst där.. nackdelen var den att jag är ingen direkt shopping människa så det blev istort sett bara det jag hitta

Vi är rätt många som ska gifta oss den helgen

Vi har bara beställa ringen, maten och blommorna kvar förutom att välja psalmer men det gör vi tillsammans med prästen

och sista prövningen så klart

Svar på tråden 4 oktober 2008