Vad tycker ni???
Kolla i mitt galleri på de två första bilderna.
Tycker ni vigselprogrammet ska vara med elller utan bandet. Jag kan inte bestämma mig riktigt....
Kolla i mitt galleri på de två första bilderna.
Tycker ni vigselprogrammet ska vara med elller utan bandet. Jag kan inte bestämma mig riktigt....
Det känns som att bandet har vunnit juh...
Funderar på om man ska knyta bandet utmed långsidan istället. Vad tror ni om det? Det kan väl bli snyggt.
ja långsidan skulle kunna bli snyggt.
Jag röstar också fööör bandet.
Men det kanke blir ännu snyggare på sidan ....
Gör ett prov så får vi se
Jag tycker att det såg mer elegant och "exklusivt" ut utan band. Väldigt stilrent. Känns som om alla har band liksom, även om det med kan vara fint!
Jag tyckte det såg så tomt och pluttigt ut utan band, blev mer värme med band på.
Helt klart med bandet, blir mer stilfullt = )
Om du vänder på bandet och sätter det ut med ryggen på programmet hur blir det, bara ett förslag... annars tycker jag nog utan.
Jag är lite av en minimalist, men tycker att bandet klart ska vara med!
Kan du inte testa att ha bandet längsmed ryggen(som det silvriga är på bilden under)?
Vet du vem som gjort klänningen du har med i galleriet. Har sett den flera gånger och tycker den är så fin, men har aldrig sett ngt märke...
Lycka till med pysslandet.
Jag röstar för utan band. Det tycker jag är snyggast.
augusto2008: Det är lillys kollektion 2007. Vet inte om den finns kvar i butik men det kan nog gå att beställa. Annars har lilly många liknande jätte snygga klänningar.