-
klart du kan ha det!matteve skrev 2008-02-17 19:12:47 följande:tycker ni att jag är galen som ska beställa den blåa klänningen i mitt galleri www.brollopstorget.se/hem/matteve/galleri.php som brudklänning, fast i vitt?
-
Min blivande får också se mig först i kyrkan. Han får inte veta några detaljer, vare sig klänning, frisyr eller bukett.
Vet inte vad vi ska ha för låt att dansa till. Tror inte vi dansar en riktig vals, eventuellt vill vi ha brandi carliles the story (
). Jag vill gärna bryta med en upptempo men m2b är inte så sugen på det....en direkt hans grej... -
Ja, känner iofs igen mig. Velar alltid fram och tillbaka när ett beslut ska tas. Dock gick det väldigt fort för mig att bestämma klänning. Sen velade jag flera flera gånger över storleken på texten i inbjudan....tankarna innan besluten är inte alltid så realistiska hos mig
-
Gillar ettan bäst
-
Näe, det är ju det snyggaste!AoM skrev 2008-02-20 17:38:07 följande:TyresöbrudTack så mycket! Fått inspiration från en annan på BT så jag kan inte ta åt mig all ära själv :) Tycker ni att det blir dystert med det bruna på inbjudningskorten?
-
Kläder: Hittils vet vi bara min klänning (7100). Räknar väl med kanske runt 3000 kr tilllollan82 skrev 2008-02-21 08:38:58 följande:oj oj vad det skriv shär hahahur mkt pengar lägger ni på kläder , tårta, och fotograf?
Tårta: Mamma står för den
Fotograf: 3500 plus milersättning, så runt 4000 -
Jag vet!! Nyss var det ju 200!!.....
-
-
Nej, vad jobbigt. Tänk om det har hänt oss också??Nufsan skrev 2008-02-25 21:07:19 följande:Min moster har inte fått inbjudan som postades förra måndagen... Så nu är frågan, hur många fler har inte fått den..Känns ju utrist att behöva fråga alla om de har fått den eller inte juh...
-
Känns ju dumt också att börja ringa runt...Alla mina vänner har fått inbjudan samt våra familjer. Vet att några av m2bs kompisar har fått, men vi har inte hört ifrån alla... Iofs är det ju mest killar och vi förväntar oss ju inte att höra nåt från dom, kanske inte för OSA. Men tänk om någon inte har fått sin inbjudan?? Tiden får väl utvisa..