080809 del 3
Vad ska ni ha för blommer i eran brudbukett?
Jag har fastnat för världens underbaraste... och så finns inte pioner i augusti, blev så ledsen. Nu står jag på ruta ett igen.
Vad ska ni ha för blommer i eran brudbukett?
Jag har fastnat för världens underbaraste... och så finns inte pioner i augusti, blev så ledsen. Nu står jag på ruta ett igen.
Den var verkligen jättefin! Men som du skriver så kan man ju inte chansa!
Jag har världens beslutsångest Vill ha en enkel, men alldeles underbar bukett! Den jag vill ha finns också i mitt bildgalleri!
Nu tror jag att du kan se den!
Jag sökte på pioner och fick fram att de blommar juni-juli och att de har en kort blomningsperiod :-/
Ska iaf höra mig för hos floristen, men det var en sida med bara pioner så jag tror de har koll!
Den var jättefin, men blommar feb-maj
Är det fler än jag som får glädjetårar i ögonen när man planerar och donar!
Jag är så toklycklig att det är sjukt åt det!
Nu har jag hittat mina in och utgångsmarscher så ikväll ska det bara bli att övertala sambon som gärna skulle vilja ha Queen som ingångsmarsch, haha, skulle inte tro det bara!
Kolla på panduros hemsida, de hade massor. Skriv hjärtan i söket. Hittade flera olika sorter!
Här har du länken
www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=POS&SIDNR=5
Vad bra
Vi åker iväg nästa år vi på bröllopsresa. Jag har en liten och vill inte lämna henne hemma!
Jag som inte hade tänkt ha brudklänning har nu bokat en
Forever yours tror jag märket var! Så himla underbar var den och jag kommer att ha en lagom underkjol