Inlägg från: bofinkarna |Visa alla inlägg
  • bofinkarna

080809 del 3

Jag tänkte göra nagelförlängning på fredag eftermiddag :D

• bofinkarna
    lollan82 skrev 2008-03-15 09:10:12 följande:
    jag har fått ett eget startkit gelenaglar..av min M2bså jag ska göra på mig själv..ska ha lite dustglitter och en diamant på nageln.. har gjort några gånger inann. inte alls svårt.. å MKT billigare
    Vart fick ni tag på det? :) Kanske vore nåt för mig!! :) Är de svårt att göra själv?
  • bofinkarna

Ja har köpt ring nu! Åh va ja längtar! Inte långt kvar till vår dag nu!

• bofinkarna

Ja.. Tänker också på att de nu är på "riktigt" bara FYRA månader. Kommer gå så fort :)
    VI fick lägenhet idag! som ett mirakel att vi fick den! ÄR SÅ GLAD!

• bofinkarna

Vart beställer man dem? tänkte också göra det snart.. :)

• bofinkarna

jag vet :D tror jag dör av längtan :P Men mycket kvar att göra också så.. skönt att det inte är nu på lördag ;)

• bofinkarna

Inga strumpbyxor för mig.. HATAR det!

Vi ska till Gävle på lördag och prova kläder åt gubben :) Ska bli så roligt! Han kommer bli så fin! Så ska jag köpa papper på clas ohlsson, köpa billiga t-shirtar och skriva Mrs Herza, Mr Herza on honeymoon m.m. till bröllopsresan. :) Nästa vecka ska jag till floristen och provsmaka tårta (hoppas jag iaf) så sen är det bara småsaker kvar :) Känns så bra men längtar så mycket nu!!!! :)
    Önskar det bara va 3 veckor kvar :O
    Vi ska ha bröllopshäftet som en CD.case och sedan ha en skiva med "vår" musik som ska spelas under middagen m.m. så för oss är det inget live band. Iosf är min gubbe musiker och många andra musiker är med men scenen är så liten.. :(

• bofinkarna

Glömde säga att vi försökt fylla i Hindersfrömvning och anmälan om efternamn men vi skriver bara fel :P

• bofinkarna

Usch ja börjar ångra min klänning..

• bofinkarna

Åh! min tärna bor i indien nu och syr upp sin klänning där! bara 200 spänn! helt sjukt verkligen! Så glad! äntligen nåt vi kan spara några kronor på :)

Svar på tråden 080809 del 3