080809 del 3
Jag tänkte göra nagelförlängning på fredag eftermiddag :D
Jag tänkte göra nagelförlängning på fredag eftermiddag :D
Ja har köpt ring nu! Åh va ja längtar! Inte långt kvar till vår dag nu!
Ja.. Tänker också på att de nu är på "riktigt" bara FYRA månader. Kommer gå så fort :)
VI fick lägenhet idag! som ett mirakel att vi fick den! ÄR SÅ GLAD!
Vart beställer man dem? tänkte också göra det snart.. :)
jag vet :D tror jag dör av längtan :P Men mycket kvar att göra också så.. skönt att det inte är nu på lördag ;)
Inga strumpbyxor för mig.. HATAR det!
Vi ska till Gävle på lördag och prova kläder åt gubben :) Ska bli så roligt! Han kommer bli så fin! Så ska jag köpa papper på clas ohlsson, köpa billiga t-shirtar och skriva Mrs Herza, Mr Herza on honeymoon m.m. till bröllopsresan. :) Nästa vecka ska jag till floristen och provsmaka tårta (hoppas jag iaf) så sen är det bara småsaker kvar :) Känns så bra men längtar så mycket nu!!!! :)
Önskar det bara va 3 veckor kvar :O
Vi ska ha bröllopshäftet som en CD.case och sedan ha en skiva med "vår" musik som ska spelas under middagen m.m. så för oss är det inget live band. Iosf är min gubbe musiker och många andra musiker är med men scenen är så liten.. :(
Glömde säga att vi försökt fylla i Hindersfrömvning och anmälan om efternamn men vi skriver bara fel :P
Usch ja börjar ångra min klänning..
103 dagar kvar tjejer! :D
Åh! min tärna bor i indien nu och syr upp sin klänning där! bara 200 spänn! helt sjukt verkligen! Så glad! äntligen nåt vi kan spara några kronor på :)