Inlägg från: nilia |Visa alla inlägg
  • nilia

080809 del 3

Förresten glömde att skriva det innan..

Tyresöbrud:
    Pirrigt när det är så nära att skicka ut inbjudningarna=)
    Det är ett stort steg i allt planerande!

AoM:
    Skrev igår men då slutande BT att funka, var inne och kollade på nixa och din klänning är jättefin! Ska jag erkänna så vet jag inte ens om min klänning är vit eller ivory, jag blev bara kär i den så sen tänkte jag inte mer;)
    Men jag känner mig lite förvirrad.. vad är skillnaden mellan ivory och vit? Helt tomt i huvudet..
    Hoppas du blir nöjd iaf oavsett färg!

• nilia

Virvel:
    Tack för hjälpen=) Nu har jag koll! Tror faktiskt att min klänning är ivory!

Bridesylly:
    JA visst är det härligt att solen skiner=)

• nilia

matteve:

Superläcker klänning!!!!!

• nilia

AoM:
    Åhhhh hu vilken jobbigt sits.. hoppas att det löser sig! Din vän borde ju bli glad över att slippa sitt ex om han har varit en sån gris!

Tyresöbrud:
    Mina skor kostade 1500, mycket pengar men de kändes sååå bra! Jättesköna och enkla och fina! Jag kan inte ha med för mkt klack eftersom min darling och jag är lika långa. Men jag brukar inte lägga så mkt pengar på skor men de gick inte att gå ifrån butiken utan dem! Hoppas det dyker upp några andra fiiina skor till dina fossingar!

• nilia

Åååhhh vilka fina inbjudningskort! Och allt annat oxå för den delen!!!

ElinJonas skrev 2008-03-04 19:25:52 följande:
    Hallo!!! Har lagt ut två nya bilder i mitt galleri. På vårt inbjudningkort, blomsterkorgar mm
  • nilia

bridesilly:

Usch va tråkigt att folk ska hålla på så! Nu är det ju inte ens lång tid kvar. Och varför ska man skjuta på allt och göra det i sista minuten när det kan göras nu?
    Själv så känner jag att det är bra att vara ute i god tid för då hinner man verkligen tänka igenom allt länge så att man inte ångrar sig när man väl sitter där på sin stora dag.
    Och det är ju lättare att få det som man tänkt sig när man är ute i god tid, så är det ju med allt!

• nilia

Woho det är ju inte alls lång tid! Det kommer bara säga poff så står vi där=)

• nilia

emlako:
    när ska ni åka på er bröllopsresa? Direkt efter eller senare?
    Vi håller på att leta nu och vi vet inte riktigt vart vi ska åka eller när.

blivandefrularsed:
    Jättefint placeringskort! Impad!! Väldigt fin ring oxå!

• nilia

Emlako:

Vi vill bara njuta och ta det lugnt! Har rest vääldigt mkt ihop under våra 6 år tillsammans och älskar det! Nu känner vi väl att vi vill åka till ett ställe där vi inte har varit förut som känns extra lyxigt;) Så just nu håller vi på att undersöka Aruba eller någonstans i Florida. Det ska vara total avslappning i 2 veckor=)

• nilia

Åhhhh idag har vi varit hos en guldsmed och han ska börja göra min ring=) Nu börjar det kännas verkligt!!!
    Den kommer att bli sååå fin=) Det enda tråkiga är att jag får klara mig utan min förlovningsring tills bröllopet.
    Känns konstigt. Fast nu har jag iofs en annan ring på det fingret som jag fick av min sambo en annan gång! Åhh vad jag längtar till den 9:e aug. nu!!!

Svar på tråden 080809 del 3