Inlägg från: kalevala |Visa alla inlägg
  • kalevala

080809 del 3

åhhhhhhhhh....jag är oxå rädd att inte alla fått , för vissa borde verkligen ringt.............

• kalevala

välkommen ........kul...........

• kalevala

tack för påmonnelse om hindersprövning , den hade jag helt glömt....

• kalevala

nej......det är tydligt...............

• kalevala
    cindell skrev 2008-03-20 12:40:27 följande:
    Är det någon av er som har trubadur eller så under cermonin och festen? Vad betalar ni för det i så fall? Är 4500:- mycket pengar för alltihop?
    VI BETALAR 5000:- SÅ DET ÄR LÅTER OK.
  • kalevala

då är det en kille under vigseln o han har ett band så de spelar på festen sen

• kalevala
    nilia skrev 2008-03-26 22:31:40 följande:
    Jag känner likadant som er när det gäller osa, lite förvånad över folks beteenden. Vi har oxå en del som tycker att det är självklart att de kommer, men hur tusan ska vi kunna veta hur många som tänker så? Träffade många av mina vänner som är bjudna nu i helgen och alla sa att de skulle komma. Men varför hör de inte av sig och anmäler sig då? Vi har tom gjort en mail dit de kan skicka för att slippa ringa! Kommer alla svar komma exakt på osa-dagen lr vad!?
    jag har samma problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • kalevala
    AoM skrev 2008-03-27 19:01:40 följande:
    Har alla här sina präster klara? Vi har bett en utomstående präst (från min gamla hemförsamling)att viga oss men han kunde inte svara förrän nu i mars (vi frågade i somras). Grejen är att jag är jättetöntig, vet inte om jag vågar ringa. Är så himla rädd att han ska säga att han inte kan... Visst är jag dum? Egentligen är det ju bara att lyfta på luren och ringa...
    nej ...inte vi..........
  • kalevala

hallå letar efter en sida på nätet med västar till både man o barn vet att någon tipsat innan om en bra sida men hittar den ej , vet någon här?

• kalevala

ska till sömmerskan imorgon o mäta lite på min klänning....den är ju jättemycket för lång o har blivit lite stor runt midjan.....spännande

Svar på tråden 080809 del 3