080809 del 3
Vilken annons är det? Hittar tre st :)
Vilken annons är det? Hittar tre st :)
åååh!
Jag jobbar kvällar och min sambo går till jobbet innan jag har vaknat på morgonen. Så alltså ses vi inte särskilt mycket, tyvär. Så nu ikväll skickade jag sms till honom när jag var på väg hem från jobbet: "Klä på dig och möt mig ute på gatan om 5 min"
Plockade upp honom och sen åkte vi till ICA några km bort. Där inhandlade jag det som behövdes för att göra skagenröra.
Väl hemma gav han hunden mat och jag började med vår mat. Tar fram rödlöken jag nyss köpt, börjar skala. Och vad händer, jo lökjävlen är rutten.
Jag blev så arg att jag började gråta. Hade tänkt en mysig kväll med lite gott att äta, och så är löken rutten. Så nu blir det rostat bröd och ett glas mjölk istället :)
åååh!
Jag jobbar kvällar och min sambo går till jobbet innan jag har vaknat på morgonen. Så alltså ses vi inte särskilt mycket, tyvär. Så nu ikväll skickade jag sms till honom när jag var på väg hem från jobbet: "Klä på dig och möt mig ute på gatan om 5 min"
Plockade upp honom och sen åkte vi till ICA några km bort. Där inhandlade jag det som behövdes för att göra skagenröra.
Väl hemma gav han hunden mat och jag började med vår mat. Tar fram rödlöken jag nyss köpt, börjar skala. Och vad händer, jo lökjävlen är rutten.
Jag blev så arg att jag började gråta. Hade tänkt en mysig kväll med lite gott att äta, och så är löken rutten. Så nu blir det rostat bröd och ett glas mjölk istället :)
Den jag gör är enkel men suveränt god!
En stor burk creme fraiche (inte lätt varianten, den går inte att vispa)
1 msk majonnäs (går att utesluta)
Räkor eller kräftstjärtar (hackade eller hela)(när jag inte orkar skala räkor brukar jag köpa kräftstjärtar på burk)
1 finhackad röd lök (som inte är rutten)
Dill
1 skvätt citronsaft
1 skvätt tabasco
salt o peppar
Börja med att vispa creme fraichen hård. Först blir det rinnig men sen stelnar den efter en stunds vispandde.
Ha i alla ingredienserna, blanda och smaka av med salt o peppar!
Tar max 10 minuter att göra!
Förresten, tabascon går ju att utesluta, men det blir gott med lite... sting i liksom!
Cindell
Jag kommer ha axelbandslös klänning. Jag är sååå skeptisk mot unique bra, men det beror nog på vilka bröst man har. Tror inte alls att de skulle fungera på mina bröst. Har man större eller tyngre bröst känns det som om man behöver ett "rejälare" stöd :)
Jag kommer att satsa på en korsett som trycker upp och in och allt vad de nu gör :)
Cindell
Samma här. Den kan säkert fungera på en större byst, men där tuttarna sitter uppe där de ska. Mina som är lite tyngre vill gärna ha ett upplyft :) Och det tro jag inte den kan fixa.
När man tittar på bilden ser det mer ut som om den drar ihop brösten än lyfter. Och vad händer om det är jättevarmt och man svettas? Sitter den kvar då eller hamnar den ngnstans kring midjan?
*skrattar*
Kan se mig själv stå i kyrkan eller under middagen och leta innanför klänningen efter den så kallade BH'n som lossnat från brösten och försvunnit långt ner innan för klänningslivet :)
Nufsan
Jo men då har du ju stöd från klänningen så det borde väl fungera?
Ja jag tänker också satsa på ngt bra och snyggt,
vill ju vara vacker även när klänningen åker av!
ÄR det ngn förresten som har funderat på bröllopsnatten?
Jag fantiserar om den här romantiska bröllopsnatten då han hjälper mig av med klänningen och sen älskar vi halva natten lång :)
MEN... sannolikheten är nog större att man är helt slut, har skoskav, huvudvärk, salongsberusad och bara trött.
Jag vill inte att det ska vara så! !