Inlägg från: kalevala |Visa alla inlägg
  • kalevala

080809 del 3

japp..........

• kalevala

min gulgsmed ringde idag hon var snart färdig o ville jag skulle komma o se var stenen ska sitta .....spännande!!!!!!!!!!

• kalevala

GULDSMED!!!!!ska det stå
    vi blev oxå glada för vi vet vem som tjänstgör vid vigseln , och den präst som brukar vara i församlingen har sem ester o vi gillar ej henne så vi blev lättade .......

• kalevala

hmmm dagen efret ...vi har gäster som sover över från utlandet , så vi funderar på att ta med dem o bada bastubår eller nåt mysigt o nordiskt....

• kalevala

ja samma här , vissa tänker klart de räknar med oss , men meddelar ej .........knasig om man ska duka ........ska man ha ett extra bord !???

• kalevala

vi skickade idag o m2b valde att ha mitt namn som mellan namn , vilket gjorde mig glad , vi var helt överens att behålla våra efternamn och barnen har mitt namn som mellan namn så det känns liksom som vi hör ihop ändå !!!!!!!!!!!
    hoppas ni fattar vad jag menar !!!!!!!

• kalevala

vi skickade in papprena alltså .........till skatteverket...

• kalevala

Bride in England skrev 2008-04-15 14:35:52 följande:

. Hur har det gatt for er andra med OSA?
    46 av 59 har tackat ja..........
    osa1 juni .... visserligen har tyvärr inte sagt det själv utan via andra sagt att de kommar........
    men positivt att så många vill komma !!!
  • kalevala

vi funderar vid 01.00 tror jag ,janssons frestelse grov macka o mjölk

• kalevala
    Vi2alltid skrev 2008-04-18 19:42:22 följande:
    HEJjag gifter mig oxå 9/8 :)
    välkommen till tråden!
  • kalevala

Hindersprövningen gäller i 4 månader!
    Det kan ta några veckor innan den kommer så det går bra att skicka nu !

• kalevala

TJOHO , min ring är hämtad så nöjd finns i galleriet för de som är nyfikna!!!!!

vi har oxå velat lite med musiken .... vi kommer att ha ett band som spelar men de spelar mer folkmusik-irländskt så de som vill dansar och de som vill kan lyssna eller mingla ....
    de komer att spela brudvalsen , kör sen halvlugnt i en tille sen tårta... slutet på tårtan kör 2 band medlemmar lite trubadur spelning , sen kör de liksom en konsert 1 1/2 timme med fart musik...sen blir det cd efter det.......ungefär....

• kalevala
    bofinkarna skrev 2008-04-28 13:46:38 följande:
    Åh! min tärna bor i indien nu och syr upp sin klänning där! bara 200 spänn! helt sjukt verkligen! Så glad! äntligen nåt vi kan spara några kronor på :)
    wow...............
  • kalevala

min blivande är i tyskland och inhandlar till bröllopet.......

• kalevala
    Virvel skrev 2008-05-03 21:14:36 följande:
    Jag börjar bli lite nervös. Är det fler än jag som redan är det?
    JAG!!!!!!!
    min blivande tycker : vi är väl klara!?
    eller hur !

nej......det är vi inte.
  • kalevala

Kolla min provdukning jag gjorde ....snälla!

• kalevala

fast det kan bli drygt med alla dessa listor . ..eller...!?

• kalevala

såg det nu bra........!!!!!tack!

• kalevala

ja absolut. .....har nyss kommit he varit ute o ätit på god tapas-meze resturang....proppmätt , men ska snart nanna klockan ringer 6 ,00

Svar på tråden 080809 del 3