080809 del 3
japp..........
japp..........
min gulgsmed ringde idag hon var snart färdig o ville jag skulle komma o se var stenen ska sitta .....spännande!!!!!!!!!!
GULDSMED!!!!!ska det stå
vi blev oxå glada för vi vet vem som tjänstgör vid vigseln , och den präst som brukar vara i församlingen har sem ester o vi gillar ej henne så vi blev lättade .......
hmmm dagen efret ...vi har gäster som sover över från utlandet , så vi funderar på att ta med dem o bada bastubår eller nåt mysigt o nordiskt....
ja samma här , vissa tänker klart de räknar med oss , men meddelar ej .........knasig om man ska duka ........ska man ha ett extra bord !???
vi skickade idag o m2b valde att ha mitt namn som mellan namn , vilket gjorde mig glad , vi var helt överens att behålla våra efternamn och barnen har mitt namn som mellan namn så det känns liksom som vi hör ihop ändå !!!!!!!!!!!
hoppas ni fattar vad jag menar !!!!!!!
vi skickade in papprena alltså .........till skatteverket...
Bride in England skrev 2008-04-15 14:35:52 följande:
vi funderar vid 01.00 tror jag ,janssons frestelse grov macka o mjölk
Hindersprövningen gäller i 4 månader!
Det kan ta några veckor innan den kommer så det går bra att skicka nu !
TJOHO , min ring är hämtad så nöjd finns i galleriet för de som är nyfikna!!!!!
vi har oxå velat lite med musiken .... vi kommer att ha ett band som spelar men de spelar mer folkmusik-irländskt så de som vill dansar och de som vill kan lyssna eller mingla ....
de komer att spela brudvalsen , kör sen halvlugnt i en tille sen tårta... slutet på tårtan kör 2 band medlemmar lite trubadur spelning , sen kör de liksom en konsert 1 1/2 timme med fart musik...sen blir det cd efter det.......ungefär....
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh. wow
min blivande är i tyskland och inhandlar till bröllopet.......
Kolla min provdukning jag gjorde ....snälla!
fast det kan bli drygt med alla dessa listor . ..eller...!?
såg det nu bra........!!!!!tack!
ja absolut. .....har nyss kommit he varit ute o ätit på god tapas-meze resturang....proppmätt , men ska snart nanna klockan ringer 6 ,00