Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

080809 del 3

Nufsan skrev 2008-02-29 21:55:12 följande:
    Bröllopet snurrar i mina tankar dygnet runt T o m drömmer hela tiden om det, hihi.
    Gör iofs jag med, men vardagen är så grå...
  • blivandefrularsed

Jaa, det närmar sig!!

• blivandefrularsed
    ElinJonas skrev 2008-03-04 19:25:52 följande:
    Hallo!!! Har lagt ut två nya bilder i mitt galleri. På vårt inbjudningkort, blomsterkorgar mm
    jättefina kort!
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-03-05 12:15:55 följande:
    Jag börjar bli så trött på alla som tycker jag är såååå fånig som planerar så långt i förväg och går in för det här så mycket. Är det inte meningen att man ska planera väl? Usch måste man kasta ur sig detta till mig hela tiden
    Håller med. Ibland drar jag mig för att ens nämna bröllopet när jag vet att jag troligtvis kommer få höra nåt sånt..
  • blivandefrularsed
    AoM skrev 2008-03-04 18:35:22 följande:
    Helt otroligt att det är så nära nu!! Vad har ni kvar att fixa?
    Menyn - vet att vi ska ha tre-rätters, kött till huvudrätt och glass till efterrätt
    Brudgummens kläder
    Underkläder
    Skor
    Bestämma brudbuketten exakt - vet ungefär
    Alkohol - tyskland eller systemet??
    Hindersprövning
    Fixa vigselprogram och sånt
    Musik till festen
    Alla dukningsgrejer - vet hur det ska se ut i stort
    Beställa vigselringen - var inne i dag och bestämde hur den ska se ut, funderar på två stenar extra, får veta pris imorn (åå, så fint!)( www.engelbertstockholm.com/products/
    modell: LÅG NOUVEAU FADEN (pilen åt höger två gånger, de i mitten))
  • blivandefrularsed
    bridesilly skrev 2008-03-05 20:09:15 följande:
    visst är det tråkigt att man inte kan glädjas med brudparet istället för att gnälla om att det är så långt i framtiden, ja men inte för oss som planerar det och lever med planeringen varje dag eller hur
    O, nej! Det här är det bästa stället!!!
  • blivandefrularsed

Drömde inatt att alla såg mig dagen innan i min klänning, och dom tyckte den var sådär...

• blivandefrularsed

Ja, nära!!! Längtar så och jag tror att m2b börjar längta lite också. För honom har det varit så långt bort förut, men jisses vad fort månaderna går nu.

Har bestämt mig för vigselringen så den ska vi beställa snart. Funderar på att ta två stenar till, väntar på att få veta vad priset blir då. Min tärna sa: Självklart ska du ha två stenar till!!
    www.engelbertstockholm.com/products/
    LÅG NOUVEAU FADEN

Första placeringskortet finns i mitt galleri. Tänkte börja fixa lite med dom, vet ju iaf att familjerna kommer och mina vänner även om dom inte anmält sig än. I påsen ska det ligga lite smågodis. Tycker ni att vi ska lägga godiset i en liten plastpåse? Måste ju göra dom iaf en dag innan och vill inte riskera att godiset blir torrt.

• blivandefrularsed

nilia och Mrs Robin Hood

TACK! Blev så nöjd så!!

• blivandefrularsed

Mrs Robin Hood skrev 2008-03-10 22:29:15 följande:

Det har du all rätt att vara. Såg väldigt välarbetade ut. Tog det inte väldigt lång tid att göra?
    Jo, det är lite pyssligt.. Gjorde 13 st igår och jag höll på i nästan två timmar tror jag. Då har jag kanske 30 kvar bara... Kan iofs inte göra alla än eftersom vi inte vet exakt vilka som kan komma. Men en del är ju givna!

Dessutom har jag inte material till tyllpåsarna än, så det får vänta lite. Men dom är ju bara att klippa till, och sen vira runt bandet och placera godiset där dagen innan D!
Svar på tråden 080809 del 3