Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

jajamen här finns det ett vitt paraply eller snarare ivory som är stort nog för två

butik.brollopsbubblor.se/

å du man kan ju behöva paraply iaf för fotografering för den 9 augusti kommer det vara strålande solsken så du behöver skydd och inte får solen i ögonen
    Mrs Robin Hood skrev 2008-03-13 22:22:15 följande:

Ingen här hoppas väl att det ska regna den 9 augusti men för att gardera oss måste man ju köpa ett snyggt paraply. Har sett vita stora fina med "vågade" kanter. Någon som vet vart man kan få tag i dessa. Kan man beställa på nätet vore det ju perfekt.
  • bridesilly

Jag gör mina naglar dagen innan på eftermiddagen. på förmiddagen ska vi duka och göra ordning villan men på eftermiddagen är det migtid
    Bride in England skrev 2008-03-14 10:55:48 följande:

Hej brudar! Ar det nagon som har tankt pa vad ni ska gora med era naglar an?? Jag funderade pa att ga o fa manikyr pa fredagen men sen kom jag pa att jag ska binda min egen bukett o brudtarnornas pa kvallen o da kanske jag forstor dem!? Ar det ok att bara fixa dem sjalv? Vad gor ni andra? *nyfiken*
  • bridesilly

kan ju lägga till att jag gör mina naglar på salong..glömde skriva det

bridesilly skrev 2008-03-14 11:54:26 följande:
    Jag gör mina naglar dagen innan på eftermiddagen. på förmiddagen ska vi duka och göra ordning villan men på eftermiddagen är det migtid Bride in England skrev 2008-03-14 10:55:48 följande:
  • bridesilly

varsågod
    Mrs Robin Hood skrev 2008-03-14 21:41:16 följande:

Precis vad jag letade efter. Tack!
  • bridesilly

Är det någon som ska ha lösögonfransar? Kan någon rekommendera vilken sort man ska ha isåfall? dom som är som små singlar eller en hel rad? märke?

• bridesilly

fransförlängning kan inte jag ha jag skulle ha sönder dom när jag sover

• bridesilly

AoM

Eventuella framtida flickvän? jösses kan man bjuda med en kanske flickvän i förväg? nej har jag svarat när folk vill ta med sig extra som vi inte ens känner.

• bridesilly

Åååååh, nu vet inte vår toastmaster om denne klarar av sina uppgifter

• bridesilly

Bride in England skrev 2008-03-19 10:41:21 följande:

Tyresö BrudVilka piller ska du ta, har du tagit dem forut? Min mens har nu borjat bli oregelbunden, det ar som om den vet om att det ar brollop pa gang. Sa jag kan mycket val komma att fa den bridesillyvad ar det han inte klarar av att gora? Vi har inte ens briefat var toastmaster an, hoppas pa att han kommer att kanna att uppgifterna e ok!
    Tja jag vet inte riktigt eftersom vi redan gått igenom de mesta som vi vill ska hända under middagen så tja?
  • bridesilly

Bride in England skrev 2008-03-19 10:55:20 följande:

bridesillyvad sager han om uppgifterna da?
    tja vi får väl se vart det lider, vet inte om denne orkar med allt samtidigt som sitt eget
Svar på tråden 080809 del 3