Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

cindell skrev 2008-03-28 14:22:56 följande:
    Gargh.... Fick hem skorna idag jag beställt från Brandos. De var bra i storleken men de stränade lite på bredden.... Är det någon av er som vet om skor töjer sig på bredden. Gympaskor brukar ju göra det med är det likadant med brudskor? Det är av märket Ivory...
    ska nog inte vara några problem, du ska ju ändå gå in skorna å då ger dom säkerligen med sig.
  • bridesilly

ska alla ha caktetoppers? vi står i valet och kvalet om vi ska ha ett brudpar eller nåt personligt

• bridesilly

vart har du hittat det nånstans?

har du kollat här i stan om dom har några fina brudpar? vad jag sett finns bara vääldigt gammaldags modeller inga roliga alls

nilia skrev 2008-03-29 16:46:27 följande:
    Vet inte om vi ska ha det eller ej, har hittat några fina hjärtan som är typ i glas, typ bara 1 cm tjocka och 10cm höga. Kan tänka mig att ha 2 sådana. Men det blir nog inget brudpar iaf, finns ju inte som är lika oss! I så fall får det vara några lite roliga=)
  • bridesilly

Min karl kommer ha på sig en kostym med modell längre på jackan, nästan som en frock coat med väst och plastron och finskor som inte är blanka för det vägrar han ha. Tror han blir jättefin min karl

• bridesilly

ja inte förrän 10 brukar man väl ringa eller ja jag gör inte det iaf

AoM skrev 2008-03-31 08:03:22 följande:
    Min ska ha ngt liknande, fast troligen blir det vanlig kostymlängd. Men absolut väst och plastrong (fast känner jag honom rätt så slutar det med en slips).Om 10 kg ska jag beställa min vigselring :) Hur tidigt kan man ringa prästen? Kanske borde vänta till 10? Eller senare ändå? Sånt här är jättejobbigt, när man själv går upp i ottan och sen bara måste vänta på att annat folk ska vakna :)
  • bridesilly

Ja jag har ju ingen präst ännu heller Dom lovar att vi ska få det datumet och den tiden men dom har ingen präst att bistå med ännu

• bridesilly

ditt galleri syns inte?

TyresöBrud skrev 2008-03-31 14:50:34 följande:
    AoMJag ska hålla tumarna för att det funkar för er och att han svarar ja!Var ute på Slottet vi ska ha festen och pratade meny i helgen och tittade på dukningsförslag osv.Bokade M2B kläder och tittade på morgongåva. Jag vågar inte riktigt lita på honom så vi var och tittade på lite olika... Hihi, bara myser!Pratade med konditorn också, blir nog hur bra som helst. Har hittat tärnklänning, den mörka i mitt galleri, fast den ska vara salvia grön med en sjal till i samma. Den ljus korta klänningen ska vi sy upp så ska jag ha den på brunchen dagen efter. Ska sy upp den i vaniljgult och ha ett hårband till i samma. Vet inte om jag ska ha några pärlor eller stenar på, vad tycker ni?Känns underbart att det hänt så mycket igen senaste dagarna. Och så har våren kommit också!Stor kram på er alla!
  • bridesilly

yes nu syns galleriet

fina klänningar

TyresöBrud skrev 2008-03-31 15:50:32 följande:
    Klarade jag det?
  • bridesilly

usch jag har också lite smått panik när vi inte har någon präst, toastmadame har hoppat av, kan inte börja med vigselprogram innan vi fått en präst, har inte kommit på vad vi ska ha med i festprogrammet

• bridesilly

Vi planerar att ha en brunch för alla gäster som vill närvara dagen efter men då kommer det vara till självkostnadspris, mer som att träffas i mer avslappnade former och käka gott och tjöta lite

Nuuuuuuuuuuuu har vi äntligen fått en präst. Jag är sååå såå lättad.

Svar på tråden 080809 del 3