Vinterbröllop 08/09
Hej!
Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?
Hej!
Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?
Soon to be Mrs P: Mycket roligare att hitta på saker. Jag vet det är läskigt med så mycket utgifter. Vi har inte satt nån budget utan tar det vi vill men jag räknar åtminstone med 80 000:- för bröllopet plus resa. Ring inte inräknat. Får nästan kramp av att tänka på det.
Får också lite panik när man tänker på hur mkt pengar det handlar om. Vi har en budget på 60.000 nu (utan resa) men jag är tveksam över om den kommer hålla.
Här hoppar jag in! Vi gifter oss 27 januari -09. Har ni varit och provat klänning än, hur har det gått?
Hej allihop.. Efter øång påskledighet så är jag här igen Hoppas planerna har gått bra för er alla under tiden!!
Har provat klänningar 1 gång och hittade "the one" redan då, på första stället :) Det gick jättebra och personalen var supertrevlig. Så kan vekrligen rekommendera KiK.
Ceasara: Vi gifter oss i Sälen och kombinerar det med skidsemester. Med tanke på att vi kommer upp på en söndag så har vi måndag på oss med diverse förberedelser innan den stora dagen! Längtar efter att gå ut och leta brudklänning, men det kanske är tidigt att göra det nu?!
Nu har jag beställt och betalt min klänning Max 20 veckors levering sa dom.. Det blev en Maggie Sottero klänning och jag känner mig så nöjd!!!