Vinterbröllop 08/09
Grattis och välkommen till våran tråd!!
Tjejer kan vi ta en uppdatering på vad vi har bokat av nu till bröllopet?? ¨
Grattis och välkommen till våran tråd!!
Tjejer kan vi ta en uppdatering på vad vi har bokat av nu till bröllopet?? ¨
Min tur...
Klart
kyrka
lokal
solist
inbjudningarna
nästan klart
ringarna (har valt ut sån ca)
klänning (beställs från kina)
näppkläder
Frisör - en vännina har sagt att hon ordnar det men vill dubbelkolla med henne igen
Catering
Inte klart
florist
smink
dricka (tror vi hämtar från tyskland)
fotograf
Det var min lista...
hahaha ja här känner jag att jag vill ha mycket gjort innan sommarsemestern för då vill jag kunna vara ute och njuta solen Evig optimist här som vägrar en dålig sommar.. Sen när hösten kommer så vill jag inte stressa utan bara njuta den sista tiden
På hösten ska ju allt detta göras
Vigselsprogram
festprogram
ordna musik
Kläder ska fixas klart
bröllopsnatt
dekoration
blommor
möhippa och svennsexa (inte vi som fixar men vi ska ju delta
)
Genomgånger av själva dagen, vem gör vad
åka till tyskland för att hämta dricka..
tärnornas kläder
Skor till oss båda
Ja som sagt det är ju mycket saker som är kvar att göra ändå
Appropå skor vad ska ni ha för skor tjejer?? Det är ju vinter??
Har lust att ha blåa skor Men kanske man bara skulle ta ett par fodrade gummistövlar till och från + fotograferingen, hade kunnat varit tok kul
Ja absolut så måste ju fotografen få med att man kommer finklädd upp till tänderna med gummisar Du vet en sån bild när man kommer gående hand i hand och lyfter kjolen lite för att den inte ska släpa i marken HAHAHA Kanske sända den bilden som tackkort sen.. Lite humor i livet måste man ju ha!!
Ja.. Ska förbi fotografen nu i veckan när jag kommer hem.. Ska höra med honom vad han tycker
Oj den var verkligen jätte fin
Vilken storlek är det på den och pris??
Skulle passa snyggt med min gummistövlar hehe
c t skrev 2008-03-14 13:16:57 följande:
När du ska boka kyrka beror ju lite på vilket datum di önskar.. Vissa helger är ju svårare än andra.. Men du kan ju alltid boka nu och sen avboka eller omboka..Samma sak med festlokal.. Har du dom 2 sakerna på plats så ordnar sig säkert resten...
OBS.. som vi skrivit här tidigare så är det leveringstid på upp till 6 mån på vissa klänningar, det kan vara bra att veta..
Hej tjejer.. Nu är jag i Stockholm i en vecka.. Bor på en tvärgata till Hornsgatan och där ligger det ju 3 brudsalonger så här ska det frossas Vad har ni för påskplaner då??
Hej allihop.. Efter øång påskledighet så är jag här igen Hoppas planerna har gått bra för er alla under tiden!!