Silva79 skrev 2008-02-20 16:06:05 följande:
Många killar har lite dålig koll på romantik :PMin m2b köpte rosor till mig dagen efter alla hjärtans dag efter att jag tagit upp ämnet "det vore kul att få något gulligt någon gång". Det behöver inte vara på alla hjärtans dag, absolut inte, men någon gång som inte är födelsedagen vore kul... Han går och köper en bukett på Ica direkt efteråt, kanske inte riktigt vad jag menade. Men han är väldigt gullig och kramig hela tiden och det är ju inte fy skam det heller.Vem vet din kille är kanske mer romantisk än du tror, han kanske bara hummar och harklar för att lura dig och sen har han något jättegulligt till dig i morgongåva :)
Min fästman gav mig en inslagen ny perfym med en doft av grapefrukt en helt vanlig dag helt utan anledning. Jag blev suuuperglad. Frågde dock lite försiktigt om han tyckte att jag luktade illa men han sa absolut inte. Däremot tänkte han på mig när han kände den goa grapedoften då han vet att jag älskar grapefrukt :) Väldigt gulligt tycker jag.
Fick även en megastooor bukett med röda rosor samt en biobiljett på ps. i love you på alla hjärtans dag. Han brukar mest se fantasy och så men nu hade han köpt biljetten på en film han visste att jag gärna ville se.
Han är sååå go min älskling.