• Maanbe

Morgongåva till min blivande man??

Jag vill ge något till min blivande man i morgongåva men jag vet inte vad. Jag vill inte ge en secret box som många har föreslagit till andra, det är inte min grej riktigt..
    Vad skulle man kunna hitta på annars?

• Svar på tråden Morgongåva till min blivande man??
  • pojomo

oj ja du jag är inte så mycket för såna saker men jag ska ge nåt litet ändå. Har hittat ett fint nyckelring i härta där jag ska gravera in namn

• GladaEmma

En snygg dyrare klocka kanske? Detta ska jag själv göra tänkte jag

• Maanbe

Han har redan en fin klocka tyvärr, annars vore det en toppenbra present

GladaEmma skrev 2008-02-21 14:29:06 följande:
    En snygg dyrare klocka kanske? Detta ska jag själv göra tänkte jag
  • asaonthehill

jag ger min blivande en "gungsoffa" (som en gungstol för två) med våra namn och bröllopsdatum målat på ryggen. Som en symbol för att vi ska sitta tillsammans och gunga på vår veranda och bli gamla ihop!

• Skottdagen2008

Jag tänker ge en secret box plus en CD med samma solsosång som jagska sjunga för honom i kyrkan fast det vet han ju itne om

• GladaEmma

Graverad fickplunta kanske?

• FoxyLoxy

Jag kommer att ge ett par manschettknappar... eftersom min man2b inte använder några andra smycken.
    På den ena gravera in "alltid din" och bröllopsdatumet på den andra...

Men framför allt handlar det om att det ska vara personligt och påminna honom om dig och er!

• pallesj

Kommer ara på mer o mer saker att ge han hi hi Förutom secret box så kom jag på fickur medgravering, halsband med grevering Klocka. Weekend

• Disan

jag är inte heller mycke för secret box så jag ska ge min blivande ett set med vinare.. egna etiketter på som ska öppnas under vårt första år.. typ öppnas första nyår som man och fru.. öppnas på förlovningsdagen osv. 4 viner och 2 chapagner.. champagnerna ska de stå öppnas på 1årig bröllopsdag och den andre ska de stå öppnas på din 40 årsdag.. vilket är om tre år.. så den ligger utanför vårt första år och den får han för sig själv haha

Svar på tråden Morgongåva till min blivande man??