• Disan

Morgongåva till min blivande man??

jag är inte heller mycke för secret box så jag ska ge min blivande ett set med vinare.. egna etiketter på som ska öppnas under vårt första år.. typ öppnas första nyår som man och fru.. öppnas på förlovningsdagen osv. 4 viner och 2 chapagner.. champagnerna ska de stå öppnas på 1årig bröllopsdag och den andre ska de stå öppnas på din 40 årsdag.. vilket är om tre år.. så den ligger utanför vårt första år och den får han för sig själv haha

• Disan

ja tyckte jag med haha självklart skriver man ju själv vad som passar in att använda de till men de va lite förslag bara.

Powerpuffgirl skrev 2008-02-21 18:26:57 följande:
    oooh!!! vilken smart idé!! Det ska jag skriva ner omedelbums på min förslagslista! =)//Petra
  • Disan

jo jag var oxå inne på formel1 men såg sen att man har en självrisk på upp till 30 000kr att betala om man råkar förstöra nåt.. kan bli riktigt dyrt och dom pengarna har inte vi för just de hehe så kolla upp det finstilta så ni inte får en överraskning oväntat sen

Sibbis skrev 2008-02-21 18:24:13 följande:
    Min blivande kommer att få en upplevelse... Hans stora dröm i livet är att köra formula1, så han får en sån dag. Inget som består, så helt fel traditionellt, å andra sidan finns ingen tradition att mannen ens ska ha nåt :P
Svar på tråden Morgongåva till min blivande man??