Lokal i Skåne
kan rekomendera Svaneholms slott. Man får (om man vill) anlända i båt till festen, maten och personalen är underbar.Kan även om man vill gifta sig där. Väldigt bra fotomöjligheter. Man blir behandlad som kungligheter.
kan rekomendera Svaneholms slott. Man får (om man vill) anlända i båt till festen, maten och personalen är underbar.Kan även om man vill gifta sig där. Väldigt bra fotomöjligheter. Man blir behandlad som kungligheter.
Ja fast det var verkligen inte dyrt alls. Var väldigt skönt att slippa tänka på allt sånt själv. Allt var fixat.
Kuverten kostade runt 700:-,/person. tre rätters med påfyllning om man ville ha, och dricka till maten, de var inte snåla med det kan man säga
När det sen var bar så kunde man, om man ville ha ,drinkbiljetter att dela ut så man visste vad slutsumman skulle sluta på, sätta en egen gräns eller ha öppen bar. Vi valde ha öppen bar och det slutade på ca 5200:- och då var vi 87 gäster. Då kostar det nästan mer att åka och köpa allt själv och sen slapp man besväret
På Alnarps gården får man ordna allt själv. De har personal som hjälper till. Men där är oxå väldigt fint med parken utanför.
Ja ok. Men har du ringt och frågat på Svaneholms, såg nu att de höjt till 900.- person (kuvert) men jag har för mig att lokalhyran inte var alls farlig där. vet inte vad ni har för budget och om ni ens kan tänka er ha det där. Men värt att fråga iaf. De är verkligen trevliga där och hjälpsamma.
Hoppas allt löser sig!!!! Huvudsaken är att ni får en underbar dag, och ett tips från en som har gjort det, njut av varje minut!!! Det är en sån underbar dag du har att vänta dig!!! Skriv gärna och fråga om du behöver. Musik till kyrka, fotograf m.m. Jag har sjungit på ett antal bröllop så jag kan kanske hjälpa till att hitta låtförslag om det behövs. ja, bara fråga på så kanske jag kan ge lite tips.
Kramkram