Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
God morgon!
Hoppas alla har en go helg!
Grund! Hoppas blev nöjd med dina inköp! Nu har jag sett din blivande make, skulle precis gå in på Change när mobilen ringde så vände (jobb-prat bredvid en korsett kändes fel på ngt sätt hahhaha) men fick då syn på dig i kassan och vad jag gissade, din blivande!
Åhhh vad jag är stööörd på att saker å ting inte kan gå som räls i denna bröllopsplanering... senaste grejen är STOLSÖVERDRAGEN PASSADE EJ! JAg hade hittat en tjej som hyrde ut vita stolsöverdrag för 18kr/st, hon är gullig å skickar ett så att jag kan kontrollera strl å tror ni inte att stolsjäklarna har ben som går, vad ska man säga, utåt. Så de passar inte!! Å har surfat runt efter överdrag men de 2 uthyrare som jag hittat tar dels bubbelt upp i hyra och en av dem ska ev sy såna som passar för mina stolar men kan ej ge svar än.... suck. Ngn som ska ha stolsöverdrag eller ge tips på uthyrare. Kan hyra såväl här som i tex Sthlm, det fixar sig alltid.
Idag ska jag måla vår trappa, eller ja, börja i af. Kommer ta ett tag men ngnstans måste man börja!
Sorry för långt inlägg.. fööör pratglad kanske