• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Grund

Hej på er tjejer!

Ja visst var Ninas bröllop underbart. Man får ståpäls bara man tänker på det, hon var ju så himla fin!

Aybee, vilket superfina bilder du tagit!!! Gör du ngt speciellt den 2 aug eller har du lust att ta en sväng till Grundsund?

malinlars, har inte hunnit kolla än, lite mkt på jobbet nu men jag tar en span på din sida ikväll

Jag kommer vara lite sen till SOHO. Ska fixa naglarna kl 16.30 men sen skyndar jag mig så mkt det går så jag hinner träffa er. Glömde kameran hemma så jag smiter nog hem och hämtar den så att vi kan titta på Astridens bilder

• Grund

31 maj: Tänk att du varit hemma på min ö lyllos dig!!
    Läste i min dagbok att vi hade spelat 18 hål på skaftö GK igår för ett år sedan. Det är ju min hemmabana (såklart). Jag längtar efter att få spela lite nu, men vill ha lite varmare och torrare först. Har du varit i Grundsund innan?

• Troll1

Aybee: När ska du gifta dig? Tänkte precis detsamma, att du får gärna (mot bet såklart!) ta lite bilder om du vill. Vi gifter oss den 27/9 i Tuve ga kyrka och har festen på samma ställe som Astriden.
    Du behöver inte svara såklart nu, men jag blir jätteglad om det skulle funka. Det är ju ett tag kvar trots allt...

Någon här som åter vill tipsa om frisör och eller makeup kunnig? Vill så gärna göra allt på samma ställe (gärna Stora holms små hotellrum) men jag hittar ingen som åker iväg. Finns några ställen i centr Gbg, men jag har inte den ekonomin tyvärr...

• AyBee

Tusen tack Amor, Malinlars, Stenis & Grund för de fina orden om kortena. Jag är själv nöjd med de som ligger ute. Ska fixa o trixa lite med några fler.

Grund - om jag kan så kommer jag självklart dyka upp på de flesta av era bröllop. Hur långt är det till Grundsund? Är det långt från Smögen/Kungshamn?

• AyBee

Troll - jag gifter mig den 25:e okt.
    Menar du fota vigseln enbart o mingelet efteråt eller hela baletten? Jag ska fundera lite på saken. Är nämligen min M födelsedag och han vill säkert åka bort.

• Långserud

Hej Flickor!

Aybee: Tänkte på precis samma sak som en del av tjejerna redan har sagt, du är toppenduktig! Gör mera säger jag!

Grund: Hur mkt pengar ska du ha av mig? Så tar jag med i em!

Malin: Idag är det prick 2 månader kvar till vår dag! Pirrpirr!

Stenis: Igår var det prick 2 månader kvar till din dag! Pirrpirr!

Amor: Jag drog ut tand nr 3 för ett år sedan och fick också taskig smak i munnen, körde hårt med munskölj (typ fm, lunch, em)

Ses på SOHO, har en intensiv em så kommer nog rusa in vid 18:00 tiden först. Spara gottiga grejer till dess!

Kramen!

• stenbruden

Långserud - ja pirr pirr!!!

Har morrat om min klänning nu igen.. hoppas dom ger mig ett besked nu när den kommer.

• stenbruden

Malin - jättefin hemsida!!! Underbar musik
    tjalla lalla lalla, sitter o trallar med

• Grund

Aybee, det är närmare till Grundsund än till Smögen, ca 13 mil tror jag. Vi ska ju ta kort i Lysekil före vigseln men sen har vi ingen fotograf. Vår toastmaster ska ta lite kort men jag tror att han kommer vara upptagen med annat också. Jag älskar verkligen när en del är färg och det andra svart/vitt. SÅÅÅÅÅ FINT!!!

Långserud: No money

• Troll1

Aybee: Inte hela baletten, bara till en början kanske. Lite som Ninas. Jag förstår mkt väl om du inte kan då. Vi tar det som det kommer. Kanske får kika in igen i ditt galleri då...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3