Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Good morning girls!
Underbart att kunna ta på sig ett par ballerina, leggings och kjol! Sol och värme är mitt rätta element!
Astriden: Det är nog skönt med en lite mindre tur nu, Asien kan ni ta sen! Er bebbe kan bli en liten globetrotter och få se malaysias stränder.
Grund: Hängde inte med på vart du ville åka i Italien? Jag har i flera år lobbat för att vi ska på semester dit men utan framgång. Min gubbe är en hängiven fanatiker av engelsk fotboll vilket gör att han avskyr italiensk och därmed ej vill åka dit. Suck.
Flickor: Vi fick massa gjort igår, hann liksom prata igenom en massa, skriva gästkuriosan, Turistguide till Långserud (tack för iden Astriden!) Men 3 saker kom vi ej fram till:
* Hur ska ni ha era bordsplaceringslappar och hur ska de se ut?
* Gästbok om ni hade/ska ha ngn. Vart låg den? Hade ni skrivit i förväg i den tex namn så att alla skriver där de ska skriva?
* Finns det ngt gott alkofritt rött vin? (tack igen Astriden för de dryckestips du gav om vitt etc)
Åh jag vill ses snart å bubbla bröllop, börjar hända så mkt så vore så bra å få bubbla lite! Torsdag?
Kram!