Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Va kul majsis!! Du kommer få en toppen dag!!
Jag blev taget igår!!! Av min tärna & stora syster!
De knackade på dörren då jag var påväg till min tärna för att testa frisyr!!
Där stod de med kamera i högsta hugg.. NU E DE DAGS MALIN!!! HAHAHAHAA..
JAg satte mig ner på golvet & grät av gläjde & att jag blev så grundlurad
Fick ta på mig ett par grå/silvriga leggins & ett par gröna skjorts ovanpå. En grön tröja & en lila tyll kjol. Pricken över i´t var de blå benvärmarna!!
En fin tiara som var inklädd i lila fjädrar & en lång lång slöja..
Först en åktur i bilen med ögonbindel..
Sen en fika på Tin Tin.. Där fick jag mitt första uppdrag:Foto uppdrag.
Jag skulle fota olika saker som ex: L som han skulle se ut som kvinna, svärfar look alike, jag & L som oensionärer, en kändis.. osv..
Sen skulle jag börja sälja mina örhängen jag hunnit att göra.
(Jag trodde ju att det var till nästa helg. MIn kluriga tärna hade ju snappat upp att jag fått ett brev innan & härmade, så att jag inte skulle misstänka ngt. SÅ var det även med sången... )
Sen åkte vi till järntorget. Där fick jag 60kr för att jag skulle köpa mig en festklänning inför kvällen på Myrorna.. Blev ganska bra faktiskt! Jag hade nog tur. En röd/rosa bomulls klänning.. hmm.. inte riktigt min färg, men det kunde varit värre!
SEn tillbaka till stan för att äta. Men innan dess skulle jag samla på mig tips & råd inför äktenskapet. SÅ jag gick runt med en bok & en penna & frågade folk om vad som var viktigt att tänka på.. VÄldigt bra svar & olika svar fick jag!
Sen till LIseberg där min lillasyster & en vän väntade & vi gjorde 5kamp. Jättekul! Jag älskar Liseberg.
Seb var det dags att åka igen... utanför LIseberg mötte ytterliggare en vän upp
Vi åkte till min tärna & åt goood mat & lekte Sanning el konka..
Sen var det dags att åka till stan. Där blev jag den "Levande JUke Boxen"
Sjung för glatta livet när folk la i pengar & valde låt.. "Bra vibrationer" var en populär låt... men min favvo: DU är så.. yea yea wow wow...
Mitt fotouppdrag gick ganska bra... vi får väl se vad de hittar på med bilderna!!
NÄsta helg är det dags för nästa... hur kul som helst...
Hoppas att ni får en härlig dag! Nu skall jag på släktmiddag
Kraam