Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Hej alla
Jag mår bra men min son mår värre. Har blivit lös i magen IGEN så dagis ringde hem mig vid 9:30-tiden. Han fick våfflor igår till middag och det är ju en hel del gluten i den så jag tror mer att det beorr på det än at han har åkt på magsjuka för tredje gången i år. Jag komemr iaf att vara hemma i dag, M imorgon o jag igen på fredag så nu ska jag passa på att se ikapp mig på alla såpor
Vi hade en disskution ang bröllopsresan igår kväll. Det lutar nog att vi gör en Nina dvs åker på SPA direkt efter och sen åker en längre resa under vår/sommar 2009 då alla har semester så att vi får lite hjälp med barnpassning. Det är ju liksom inte roligt att ta semester i nov!! Vi har nsäta beslutat oss för att åka till New York alt. San Fransisco och köra ner till Las Vegas (gifta oss en gång till kanske med en Elvis-präst ) Min M HATAR att ligga på stranden och jag tror att han skulle lida om vi åkte till Västindien/Maldiverna osv. (fast jag är totalt tvärt om.... Jag ÄLSKAR solen o stranden) Då föreslog han Florida för då kan jag sola o han spela golf.
Förhandlingar pågår iaf....
Har något bra tips på SPA brudar?