Malin - gud va kul!!!
jag blev oxå hippad igår!
en kompis från sthlm skulle komma o hälsa på oss hä på tjärnö, men dum som jag e anade jag NADA... hon o en annan försvann hela tiden o jag blev skitirriterad, trodde liksom vi skulle umgår nu när hon va här!
en i vår grupp behövde hjälp i labbet, o när jag stod där o gosade me frysta slemmiga mussor så kommer sthlm-tjejen o ser lurig ut, jag fattade fortfarande inget, hn stod o babblade o ser en annan kompis stå bakom mig me ögonbindel, jag fattar fortfarande ingenting (okej, jag e korkad.. har insett d nu *s*)
hon knyter på den o då inser jag, jag håller på o bli hippad!!! *ASG*
de leder mig mig runt runt o sätter på mig nåt på huvvet osv.. till sist ner i en båt o vi åker en sväng,. mitt ute på vattnet börjar de fråga mig massa knasiga frågor... typ "om vi frågade P-E (m2b) vilken musiker han helst skulle vara, vem skulle d vara?"
svarade jag fel hände inget, svarade jag rätt fick jag en stooor flaska bubbel o dricka ur *ler*
men shit va d va svårt!!!!
senare insåg jag: de spelade in alla svar på kassettband!!!! *undra va de ska göra me d???*
vi kommer fram till nåt ställe (som jag inte visste eftersom jag fortfarande hade ögonbindel) o jag får gå iland.. där e d picknick=) jättemysigt! frågorna fortsattde, men fick inte megamånga rätt *ASG* men fick tröstdricka iaf *s*
sen fick jag höra de rätta svaren o jag höll på o dö av skratt!!! sa att jag vet inte om vi känner varande tillräckligt bra för o gifta oss, musikern va HÅKAN HELLSTRÖM!!!! asså, vi har inte ens NÄMNT honom på våra 5 år tillsammans!!! *ASG*
Fick ju veta sen att de hade snackat me m2b hela vckan! jag har inte anat nånting, d e ju helt galet! men e jätteglad, d va så kul!
efter picknicken åkte vi tillbaka o hade grillfest=)
gick o la mig ca 01.30, men väckt 03.50 av... KASTRULLTÅÅÅÅG!
hihi
ohj, detta blev me långt... hmm. sorry.
puss på er girls!