Hej flickor! Jag tror precis en kompis försa sig vad som kommer hända på min möhippa? Det börjar med att jag skickar ett fredagsskoj mail till mina kompisar, sedan följer nedan konversation. Del 1 som hon gör tycker jag är att varför ens säga att hon inte kommer och fel nr 2, om hon vet att hippan är imorgon, varför pratar hon om den IDAG. Lite sur faktiskt om det stämmer för I Lööööve surprises!
Kompis: Det är I o för sig så självklart men kanske för förtydligandets skull?Sitter nere i Holland o väntar på att få åka hem, sjuuukt hemlängtan som alltid o denna helgen kommer det upp en massa polare för att bevittna en kompis hoppa fallskärm( present från oss alla på hans 30-årsdag). Tror människan börjar bli lite nervös, hihihi!Ska du byta jobb? Va inne på din bröllopssida o gluttade lite?Var har du hittat den där bilden på mig förresten?? Den är inte från igår.Kram på dig vännen
Jag: just det ja, när ses vi imorgon? ?
Kompis: Du får tyvärr vänta på att se min ljuva uppenbarelse tills stora dagen
Jag: näääääääääääääääääääää
Kompis: Hur länge är du i Sthlm? Skulle kunna ses för en snabb fika på söndag efter att Carl-Johan o Anders har lämnat. Ska ha lite hotellverksamhet hemma denna helgen, mysigt!!kram
Jag: Jag ska inte till Sthlm. Eller ska jag? Hahahaha har du försagt dig!
Kompis: Ehh, har nog missat nåt här. Du får ha en trevlig helg vännen. Själv hoppas jag på sol o fint så jag kan sitta o picknicka i väntan på att CJ ska droppa ner från himlen. kram