Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
mrs d: Tackar- jo jag älskar dem. Jag brukar smygprova vigselringen (den stooora) en gång i veckan ungefär....
Ni får ha det fint tejer och gråt inte för mycket nu...
mrs d: Tackar- jo jag älskar dem. Jag brukar smygprova vigselringen (den stooora) en gång i veckan ungefär....
Ni får ha det fint tejer och gråt inte för mycket nu...
jaaaaa
Åååå så vacker! Jag får gåshud.
Ja herregud. Fyra veckor.... Jag har fyra månader kvar och tycker att det börjar dra ihop sig...
Mina tärnor har kommit ihop sig helt apropå ingenting.... Skit kul.
Min ena tärna har försökt ringa de andra (de är tre) för att planera möhippa och så.
Min syster (tärna 2) har snackat med henne och de har planerat och haft sig.
men den sista tärnan har varken svarat eller ringt upp. Så nu kommer hon inte ha något att säga till om i möhippe planerandet.
Då hon väl hör av sig så kommer det antagligen bli ett jäkla liv.
Till saken hör också den att tärna nummer tre ringde mig i förrgår kväll och sa:
Jag vet inte om jag ska säga det här till dig, men jag har hört om de grejjerna som är planerade till din möhippa- och jag vet inte om du kommer gilla det.
Varpå jag svarade det att jag blir nöjd vad som än händer (håll bara sams för fan), men ta du och ring tärna nummer 1.
Nu har jag tänkt på den här skiten hela helgen. Får ont i magen.
Lägg upp en bild! Det är klart!
Du får ta in den på begäran och sedan ta bort den
Vilken vacker klänning! Grattulerar!
Nu är det bara att vänta in dagen man får vara prinessa på riktigt!
Ni som har gjort monogram- vart???? hur mycket kostade det????
Astriden: Ultraljud är ju så underbart! Det är en sådan upplevelse! Det är lite som man får "träffa" sin bebis en liten stund innan man saka vänta i ett halvår till.
För pappan känns det oftast som om det är "på riktigt" då han ser barnet på skärmen. Det kan vara svårt (omöjligt) att ta till sig graviditeten så som man gör som tjej. Vi har ju bebisen i magen och "känner" barnet nästan direkt.
Kraam på dig! Fru och gravid! Kan livet bli bättre?!