Inlägg från: BarbaBruden |Visa alla inlägg
  • BarbaBruden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Halloj brudar!
    Har suttit som på nålar men äntligen har kompisens lilla bebbe tittat ut. Puh, jobbigt att vara 40 mil ifrån. Dessutom var hennes man inte hemma, bebben kom 3v för tidigt....Men nu är det som sagt klart!

Malin
    Gott att det ordnade sig med tulpanerna! och du gör rätt i att strunta i löparna, jag resonerade precis som du...

• BarbaBruden

Amor
    Guacemole är ju himla gott!
    Vet att Astriden oxå ÄLSKAR avocado.....

Och håller med Malin; gräddfil e ett måste!

Hojta till om du behöver hjälp med något!

• BarbaBruden

Ja, kan vara bra att veta!
    Och vilken tid planerar ni anlända till Amor?

För min del är det inge noga med utgång...

• BarbaBruden

Godmorgon Brudar!

Tack för igår och tack AMOR för att vi fick komma hem till dig! Sååå trevligt att träffa er alla och få lära känna er bättre.

Långserud
    Du kollar under Gowns&Formals på GoJane, klänningen vi köpte heter Knight dress.

Amor
    Här köper jag alla mina krämer och lyxigheter....Dessutom är det gratis frakt och man får alltid em massa lyxiga prover på köpet!
    www.jerseybeautycompany.co.uk/

Nu bär det iväg till IKEA....J är sådär nöjd! HiHi!

• BarbaBruden

Grattis Amor! Högre lön är väl ett stort plus

• BarbaBruden

Jag ska ha My också.....Känns verklgen jättebra med henne. Ska träffas nästa vecka och planera.....

60 dagar kvar idag...och massor kvar att göra!
    Just nu är naglarna ett bekymmer. Hur göra? Vill ha snygga naglar till min snygga ring men kan inte jobba med dem. Känns sådär att göra akryl veckan innan för 750 och sen betala 350 veckan efter för att ta bort akrylet....

Hur göra?

• BarbaBruden

Tänkte att jag skulle testa vanliga lösnaglar å se hur det blir. Kostar ju som sagt inte så mycket....

31Maj
    Jo, det skulle jag ju kunna ha...men de är så korta och enligt mig, fula

• BarbaBruden

Långserud
    Har samma problem....naglar e ett gissel! Men vad jag har kunnat läsa mig fram till så verkar det som att de flesta gör akryl.
    Har oxå surfat runt lite på Twinshome, aldrig hört talas om dem tidigare men hade ju massa fina saker....När och var e det?

31Maj
    Lycka lycka till på intervjun! Kommer att gå vägen ska du se! Vad e det för jobb?
    Viltväxande murgröna e ett billigt och smidigt alternativ . Svärföräldrarna har trädgården full så det är ett problem mindre i alla fall.....

Stenis
    Var inte ledsen, ni har ju fått ett fint hus istället. Säger som pappa brukar säga "En kan inte ha allt, lelle vän, En få se te å va gla åt de en har".

• BarbaBruden

LÅngserud
    På Calles kan man nog lägga in en förbeställning. Gå in på deras hemsida å kolla
    www.calle.dk/
    Ang. dina ringar...Kan du inte gå till en guldsmed som gör dina ringar "från scrach"? Blir billigare plus att du kan byta in ditt guld som du faktiskt tjänar en hel del på.....

• BarbaBruden

Kul med hippa, Astriden! Och kanske gott att det är över också
    Men du anade väl att det var på G denna helgen? Hur gick det med M? Var han också nöjd?

31Maj
    Det kommer fler jobb. Dessutom är ju själva sökningsprocessen en erfarenhet du kan ha nytta av i framtiden....

Min tärna var här igår och provade sin GoJane klänning. Både hon och jag var riktigt oroliga då vi inte haft nån "planB". Klänningen satt som klippt och skuret på henne! Så skönt!
    Så nu ska jag beställa en till mig.
    Vilka var det som skulle ha? Såg nånstans att det var 20% rabatt nu på GoJane.....

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3