Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Det gick i stöpet med fotograf/makeup/frissa eftersom min prelbokade helt sonika bokade in ett annat brudpar i stället för mig.

Tyckte det var så skönt att kunna få gjort allt inkl tärnan på ett o samma ställe.
Nej, jag är fortfarande chockad över hennes mail (kunde ringt så mycket som jag har sökt henne). Hade det ändå på känn någonstans... Även om nu personen i fråga tjänar mer på det andra brudparet, de ville boka in henne en heldag, så fixar man inte ett annat jobb bakom ryggen sådär när man har prel.bokat en annan kund. Hon kunde diskuterat det med mig först så hade jag haft en chans... Nu fattar jag varför hon gjorde sig otillgänglig och inte svarade på mina mail. Var väl tvungen att vänta på det andra brudparets underskrifter...
Tack Aybee! :-I
Apropå bättra på färg, har ngn här testat soldusch? Ska man stå med stringtrosa i papper medans en anställd på salongen sprayar då, eller? Ingen vacker syn hon skulle få se då...
Stenbruden: Jag är v intresserad av den där My. (Min dotter har det som 2:a namn ) Har hon ngn hemsida?
Tack för tipset.
Undrar just hur Astriden känner sig?
Bra & lugn får man hoppas...
Förresten, skriv gärna i så fall en liten dikt i boken ex vis...