Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
Då är det vi som ska beställa:
Aybee
Långserud
Grund
Barba
Missat någon? Amor, skulle du ha nåt mer?
Då är det vi som ska beställa:
Aybee
Långserud
Grund
Barba
Missat någon? Amor, skulle du ha nåt mer?
Hej på er tjejer!
Å Grattis till nya efternamnet, Astriden!
Jag kommer oxå ut till Stora Holm men det visste du väl redan
Vi fick också brev idag att vårat gått igenom hos PRV. Känns konstigt att lämna bort sitt gamla vanliga namn
Nu kommer snart tärna 2 och ska prova sin GoJane klänning.
Nu har jag varit och lagt min brudmake på MUS. Var lite skeptisk i början men blev hur bra som helst! Så tärnan som var med har fått detta uppdraget....
Och hennes klänning satt jättefint! Lite stor men jättelätt att sy in....
Japp, nu ska det kungöras. Tar väl några veckor till! Känns så konstigt! Tycker inte du det Astriden? Ett helt nytt!!!
Hej tjejer!
Hoppas ni haft det riktgit gott i påsk och bara latat er!
Här faller snön och det känns mycket märkligt måste jag säga. Väntar ju på våren!
Gott med fika....en annan gån för min del!
Kram på er!
Astriden
Jag e oxå nyfiken på ditt vigsel och festprogram....Vill du maila?
Fika en annan dag låter toppen!
Hej Tjejer!
Ser att ni varit aktiva idag!
Grattis Grund! Hoppas dagen varit fin! Dock borde du fått den utan snö
Låter som om du kanske borde skippa fransar nåt mer.....inte kul att stå och fippla med det på dagen D?
Ja, vem beställer från GoJane? Jag tänkte beställa en jag oxå, mina tärnor var ursöta i sina klänningar!
Tack för tipset om klockorna, Astriden!
Ska åka dit på torsdag tänkte jag...eller kanske skickar svärmor
Wii.... nu är det snart dags för dig! Kan inte fatta att tiden gått så fort! Ska be til vädergudarna om sol och massa smältande värme. De sa på TV att värmen e på väg, så misströsta inte!
Wiiiii!
Fick oxå tillbaka på skatten! Tack för tipset tjejer! Hade aldrig kommit på tanken att kolla
Hola Tjejer!
Snart e det helg igen- Underbart!
Grund
Ringen e verkligen jättefin!!!
Stjärnis
Min hy är oxå så där jättetorr och känslig. Använder sedan ett halvår tillbaka Dermalogicas Super Rich Repair och den är så super! Så den rekommenderar jag....
Astriden
Festhäftena klara? Passa på att njuta av ledigheten och inte bara stress, stress, stress.....Hojta till om det är något du vill ha hjälp med i veckan!
Idag fick jag ett mysko dataskrivet brev på posten där det stod att nu var det helg igen.....Packa en väska med följande saker: Och så var det massa olika grejer bl. a sjuksköterskedräkt, stringtrosor och P-film.....Och högklackat! Tror att dom bara vill skrämma mig Men bästa att göra som de säger!
Hej igen tjejer!
Just hemkommen från frissan med nygjord rakpermanent! Så nu håller det sig snyggt några månader till....
Tror inte hippan blir denna helgen. Min M2B måste vara inblandad och han vet att jag har mycket med sonen denna helgen- fotboll å basket turnering. Men tror att det blir den 18e, de vill nog bara skrämma mig lite nu....
Långserud
Du får jättegärna samordna GoJaneandet. Känns som om jag har alldeles för mycket med bröllop och....ja bröllop! Shit, har inte ens bestämt vad jag ska ha för vigselring än!! och det är säg 40 dagar kvar!!! Help!
Grund
Handlar allt från Dermaolgica på nätet. Krämen jag tipsade om kostar 890:- på salongen här. Beställde den och betalade ca 414:-, dessutom fraktfritt!! Rengöringen e förresten oxå toppen! Och såååå dryg!
Googla på Dermalogica och Jersey så hittar du sidan
Välkommen till oss Troll!
Jättefin hemsida hade du oxå!
Har du kollat med vår fotograf som flera här ska ha? Hon heter My Bardin-Björkman och är jättegullig!
Astriden
Hur e det med nerverna? Allt på plats? Hojta om hjälp behövs!
Långserud
Ska kolla klänningen idag eller imon. Hör av mig till dig. När skulle du beställa?
Stenbruden
Men det borde ju finnas massor med frissor som jobbar?
Kommer nog inte kunna fixa att fika nästa vecka....mycket nu