• Troll1

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Aybee: Gulle dej ! Ta det lugnt, jag menar inget överpretentiöst. Fick du mailet?
    Här är jättesoligt, men blåsigt. Oj, nu får min lilla busunge tag på mina bröllopsattiraljer.

• Troll1

Astriden: Så spännande med UL! Det är helt underbart....
    God morgon på er alla!

• Troll1

Jag passar på o sitta här när min lilla krutdurk sover. Det är VÅR ute...

• Troll1

Det är nästan så man hör era nysningar... Krya på er!

• Troll1
    Astriden skrev 2008-04-09 15:30:28 följande:
    My va helt fantastisk i lördags, vi väntar med spänning på att få se bilderna jag har massor av bilder som jag kan skicka över till er gbgbrudar, addar mej på hotmailen
    Vill du så får du gärna lägga till mig också!
    knoddan@gmail.com
  • Troll1

Stjärnis: Tack! Jag donar en del mellan varven (när jag inte jagar mitt lilla frö...)

Angående solist, vi har bokat Jennie Elonsson efter rekommendationer. Hon är väldigt rutinerad, positiv och härlig att prata med.

• Troll1

31 maj 2008 skrev 2008-04-09 22:36:50 följande:

Troll1 - hur får man kontakt med henne, och vad betalar ni?MrsD - ingen fara med pengarna, vi tar det senare! Men vill ju att du ska få dina piller snart!Vi har tänkt både för- och efternamn, men det ser ju mindra formellt u med bara förnamn + första bokstaven i efternamnet. Hmm, vi kanske ska ändra oss...Är skrynklig efter ett långt bad. En kompis ringde när jag låg där, och vi pratade i 48 min, så ni kan tänka er att jag är som ett russin nu... Nepp, nu är det hopp i säng!
    Jag ska gräva fram hennes telnr mm och inboxa dig.
    När ska ni gifte er?
  • Troll1

Låter härligt Astriden! Känns lite overkligt att tänka att man själv ska uppleva detta...

• Troll1

Amor: Vi ska vigas den 27/9 i Tuve gamla kyrka och ha festen på Stora Holms säteri. Snacka om att jag är nyfiken på Astridens berättelse/erfarenhet.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3