Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
31Maj: Grattis till lägenheten! Vad blev det för lägenhet, en ni kan bo i tillsammans eller en övernattningslägenhet?
31Maj: Grattis till lägenheten! Vad blev det för lägenhet, en ni kan bo i tillsammans eller en övernattningslägenhet?
Nu ska jag gå och fjäska lite för min M2B, har dåligt samvete för att jag morrade åt honom tidigare i eftermiddags. Mina hormoner är i olag, får helt otroliga humörsvängningar Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna denna man, för han är så himla förstående.. Min underbara blivande man
Halloj!! Nu var det flera dagar sedan jag hälsade på i tråden. Hoppas att alla har haft en superhärlig helg i våvädret?! Själva har vi haft besök av min M2B:s föräldrar i helgen. Kul att stan visade sig fårn sin bästa sida då
Vad gäller jobben, så har vare sig jag eller sambon hört ngt än, får förhoppningsvis svar i veckan..
Långserud: Åh, vad trist!! Det kanske finns någon här som skall åka på inköpsresa som du kanske kan beställa av? Tyvärr har vi redan beställt vårt vin som levereras i mitten av juni och det blir ju för sent för dig.
Nu ska jag läsa ikapp lite..
Hejsan tjejer!! Jag ser att jag har missat en hel del här igår och idag, får sätta mig och läsa ikapp imorgon..
Jag tänkte bara rapportera att min M2B blev erbjuden det jobb han sökte på vår hemort igår och idag på morgonen ringde de ang den tjänst jag har sökt med ett erbjudande jag inte kan tacka nej till. De har haft ute en tjänst tidigare som utvecklare och samordnare men valde att inte tillsätta den eftersom de inte tyckte att de fick några kompetenta sökande. Det var inte den tjänsten jag sökte utan en annan men när jag var där på intervju tyckte de att jag skulle passa till just den tjänsten. Smickrande och spännande! Så i sommar flyttar vi hem igen.. Allt händer på en gång! REJÄLT omtumlande.
Nu ska vi fortsätta firandet här..
Kram på er så länge!!
Tack för alla gratulationer tjejer! Det känns väldigt omtumlande men roligt? I helgen ska vi hem och träffa prästen för vigselsamtal och titta på ett parhus som vi blivit erbjudna att hyra.
Barba: Vilken toppenhippa du verkar ha haft. Vad skoj!
Astriden: Usch, inte kul att blöda näsblod, så där. Krya på dig!
Grund: Jag tycker nog som de andra, att du ska låta smeden fila ner den först?
Majsis och Aybee: Vad busiga ni är, som inte kan låta bli att tjuvkika
Aybee: Vi kommer troligtvis att flytta till 1/9. Det känns verkligen trist att lämna er men vi kommer förmodligen att vara i Gbg ofta eftersom vi har mkt vänner kvar här. Så ni slipper mig inte så lätt
Cristal: Hoppas du hittar någon klänning. Det finns ju mycket fina vår- och sommarklänningar i affärerna nu. Jag hade nog försökt undvika en svart klänning på bröllop.
Långserud: Skönt att det ordnade sig med vinet!
Stenbruden: Jag ringde på skoj till vår ?My? Talar i gåtor ifall min M2B smygläser och funderar på att göra en likadan morgongåva som dig. Hon tar bara 1000:- för det. Jag får väl ta några drinkar innan för att slappna av
MalinLars: Vad spännande! Måste vara väldigt pirrigt.
Fika Måndag 28/4 kl 17:30(?)
AnneBritt
Nina
Maria
Veronica
Malin(lars) (runt 18:45)
Catrin (om jag kan boka om min manikyr. Hihi hur tjejigt låt inte det?)
Cristal (utan att lova för mycket)
MrsD
Stjärnis ( kommer ev. senare ca 18:30)
Hejsan tjejer!! Tittar in en snabbis för att meddela att jag inte kan komma på fikat idag. Jag måste jobba över, tyvärr!! Har en utredning som måste bli färdig till imorgon
Men om jag blir färdig i någorlunda vettig tid, så kan jag slå MrsD en pling och höra vart ni är så möter jag upp er..
Hej tjejer!
Hoppas att ni har en bra första maj, trots allt regnande..
Jag känner mig lite "off" i bröllopsplaneringen. Just nu lägger vi ner mycket tid på att försöka hitta en bostad inför vår flytt hemåt. Det är inte dte lätatste men imorgon ska vi hem och titta på två nya objekt. Håll tummarna för oss!
Förra helgen träffade prästen och gick igenom vigseln, bestämde psalmer osv.. Så nu kan man göra vigselprogrammet. Det blir nog nästa projekt.
Stenbruden: Jag tycker det är fina sololåtar. Vi skall ha svensk text på "From this moment"
Majsis: Det var billigt för en limousine.
MalinLars: Vilka härliga vänner du verkar som planerat allt så bra, spännande!!
Grund: Ha det så trevligt i Smögen!
Barba: Åhhh, det är inte långt kvar för dig nu! Hojta till om du behöver hjälp med ngt!!
Långserud: Låter som en hektiskt men roligt schema.. Verkar som bitarna börjar falla på plats för er?!
31maj: Flyttar du nu?! Det är kul att packa upp i nya lägenheten, men fy så trist det är att packa..
MrsD: Lycka till med tentaplugget!
Amor: Oj, härligt att spara så mycket pengar
Astriden: Hur mår du nu? Börjar det synas?
valkyriana: Hur går det för er med planeringen?
Cristal: Läste att du ska på bröllop. Ett utmärkt tillfälle för er att få en massa inspiration
AyBee: Du får ge honom en hint om att han får kompensera dig ordentligt..
Halloj tjejer! Då sitter man på jobbet igen då, har iofs bara kort dag till 12:00, sen skall vi hemåt igen för att titta på lägenheter.
En fråga: Vad har ni köpt för tackpresenter till dem som har hjälpt till lite extra, såsom toastmasters osv? Jag skulle behöva lite tips på bra presenter..
Hej tjejer!! Är bara inne snabbt och säger hej. Har massor på jobbet..
Har skrattat högt när jag har läst om era hippor tjejer! Vad roligt ni verkar ha haft allihop! Väntar på att få höra om din också 31Maj.
Grund: Vad kul att det gick så bra på golfen!
Barba: Vilken otur med de vita ränderna, men jag hade också satsat på brun utan sol och aloe vera för att få ner rodnaden på axlarna!
Långserud: Vad härligt att allt är under kontroll. Gör som din mamma säger, NJUT!
Vi har varit hemma i helgen och hittat ett radhus.. *WIII*
Berättar mer ikväll!
Kram på er så länge, tjejer