Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
My kunde tyvärr inte fota oss den 27/9 eftersom det är hennes egen bröllopsdag!
My kunde tyvärr inte fota oss den 27/9 eftersom det är hennes egen bröllopsdag!
Hej på er! Läser ofta men skriver sällan...
Min 9 åriga dotter är så ledsen över Engla, ja vem är inte det men det blir så påtagligt eftersom hon är i samma ålder. Hur ska man göra egentligen? Jag var harig redan innan. Blir så förtvivlad att det finns människor som kan ge sig på barn.
Idag har jag embossat inbjudningskorten. Oj, så fint det blev. Skönt att ha avklarat den biten. Nu är det bara resten kvar.
Har du landat än Astriden? Låter skönt med mysbyxor i soffan. Lite choklad på det...mmm!
Majsis2008: Lät jättegott!
Grattis Astriden! Åh, jag kommer ihåg hur det kändes...
Astriden: Vi gjorde också Nupp & Kub hos sr Andersch. Det gav oss dåliga siffror 1:74. Hemskt att få sådant besked, däremot så såg fostret jättefint ut och väääldigt liten nackspalt.
Vi gjorde till slut FVP också som visade att allt var fint med den lilla. Det var en pärs, men räknar bara med bra siffror.
Skönt att ni kan slappna av helt och hållet nu.
...Stavar som en kråka...
Aybee: "Troll1 & Fru Trul - Jag förstår att ni vill vara med tjejer som kommit lika långt i planeringen men jag är också bara i början känns det som. Håller gärna kontakt!!"
Lika långt i planeringen spelar ingen roll för min del, jag suger åt mig som en svamp åt alla håll! Det är mer som Amor Eterno skriver, att börja lära känna fler som inte alla känner varann sedan tidigare. Man hänger inte riktigt med i disskusionen alla gånger. Jag läser här nästan varje dag också. Det är jättekul att följa även er som närmar er dagen D! Klart vi håller kontakten Aybee!
Kram på er!
Hej! Måste bara fråga er erfarna brudar, har ngn av er anlitat eller ska anlita Lydia på FACE?
Tack för era svar! Hon kunde tänka sig att åka till St Holm för att göra både hår o make. Hon sminkade min tärna när hon gifte sig, men jag är nyfiken såklart.