Inlägg från: Långserud |Visa alla inlägg
  • Långserud

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Hej Flickor!

Aybee: Tänkte på precis samma sak som en del av tjejerna redan har sagt, du är toppenduktig! Gör mera säger jag!

Grund: Hur mkt pengar ska du ha av mig? Så tar jag med i em!

Malin: Idag är det prick 2 månader kvar till vår dag! Pirrpirr!

Stenis: Igår var det prick 2 månader kvar till din dag! Pirrpirr!

Amor: Jag drog ut tand nr 3 för ett år sedan och fick också taskig smak i munnen, körde hårt med munskölj (typ fm, lunch, em)

Ses på SOHO, har en intensiv em så kommer nog rusa in vid 18:00 tiden först. Spara gottiga grejer till dess!

Kramen!

• Långserud

Hej alla!

Här är en till som snörvlat!

Hinner ej skriva ngt...måste förbereda mig inför morgondagens jobbdag.. men har haft en produktivdag med bröllopet, man skulle ha ngr dagar hemma ibland!

Stjärnis: Förlåt rimmen kommer! Promise!

Grund, Aybee: Har inte hört ngt om våra klänningar men skickar info så snart jag vet ngt!

31 Maj: Pengar Pengar Pengar ska du ha av mig!

Astriden: Vore sååå mys att ta en fika med dig Astriden å att berättar och visar om din dag för oss! Så slipper du skriva uppsatser här! Ett förslag å bara om du har tid! Så kan vi bombardera dig med frågor!!

Kram på er tjejer!

• Långserud

Hej hopp!

Sitter och skriver alla namn som ska skrivas ut till bordsplaceringstavlan. Skriver ni både för och efternamn på dels
    på tavlan och dels på borden?

Kram!

• Långserud

Å hur gör man om man har två med samma för och efternamn? Ingen har smeknamn heller...

• Långserud

Hej Alla!

Ska lämma pormaskar på måndag men det kan man göra en annan dag!

Aybee: www.namnsmycken.com

För visst var det du som ville ha den länken?

Kramen

• Långserud

Fru Jarholts Bröllopsfika SOHO 17:30! (Ändra om annan tid bättre!)

Catrin

• Långserud

Fru Jarholts Bröllopsfika SOHO Måndag 14 april 17:30! (Ändra om annan tid bättre!)

Catrin

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3