Tärnan tar över för mycket
Ja precis så är det... Hon håller på att ta över hela showen alltså... Det verkar inte som att hon tänker på att allt kostar pengar utan man ska ha si och så och ditt och datt. Inte alls roligt! Sen blir jag ärligt talat lite sur me för hår smink och vigselmusik och en massa sånt ska hennes kompisar göra och i b´örjan var jag lite tveksam men hon rosade dom jätte mycket och sa ju då att det kommer ju garanterat bli till vänskapspris men det har det inte blivit.
Bla hon som sminkar sa från början när vi frågade henne att hon Brukar ta 800 kr per person men att hon kanske skulle kunna tänka sig 800 för bägge oss två då. (Människan är helt outbildad) Men nu när vi var på provsminkningen så sa hon att allt som allt skulle bli 900:- och då tänkte jag givetvis att det var för bägge och att tärnan kanske skulle stå för en liten del, 1/4 kanske. (Vi kom överens om från början att hon skulle stå för sitt själv), men nu när jag pratade med tärnan så sa hon att det bara var för mig för hon skulle inte behöva betala något för sin del för dom var ju så bra kompisar... Känner mig helt ärligt lite sviken. Allt lät så bra men nu hade jag ju lika gärna kunnat betala 1500kr på salong med utbildad personal.