Tärnan tar över för mycket
Jag vill inte vara stygg eller så men det är faktiskt förbjudet att ha långa naglar i vården.Jag gjorde det själv när jag gifte mig men fick snällt ta bort dom på mån. när jag började igen,man kan orsaka fruktansvärda sår på dom gammla och det är en bakteriehärd även om du är noga med hanskar.Jag kan förstå att du blev besviken när hon gjorde det ialla fall....lycka till//Anna
Mummy skrev 2008-02-23 11:52:26 följande:
ja, hon ska fixa håret också, + att hon kommer hem till oss och fixar det. Make up store tänkte jag också på från början. Men det blev verkligen jätte bra hos henne.. Men du vet att sen min tärna blev kompis med henne ¨så har hon blivit över alla andra lite. Bara för att hennes kompis är fyra år äldre än oss. När jag ´beställde tid för mina naglar så frågade jag henne om inte hon ville göra sina också, för då kunde hon fått det av oss. Men nej det kunde hon inte för hon jobbade inom vården och där var det helt och hållet förbjudet. Men så sa jag att om du bara gör det tillfälligt så är det ju inte så farligt. Hon jobbar inte på en klinik eller på sjukhus eller så. Men NEJ det gick ju absolut inte. Det fick man absolut inte ha!! Men helt plötsligt hade bokat ändå och jag frågade ju varför då givetvis, jo då hade ju hennes kpmpis fixat sina och det blev ju jätte fint. och hör och häpna dom jobbar på samma jobb och då helt plötsligt var det verkligen inga bekymmer alls med att ha såna naglar!!